Olenko pätevä hakija?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mirja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mirja"

Vieras
kunta hakee työntekijää jolla on kelpoisuus 272/2005 § 8
ja finlexilta löyty tämä:

8 §

Lähihoitaja

Kelpoisuusvaatimuksena lähihoitajan tehtäviin on tehtävään soveltuva sosiaali- ja terveysalan perustutkinto tai muu vastaava tutkinto.

Olen lähihoitaja, mutta kouluttautunut vanhustyöhön. Olenko silti tuon kelpoisuuuden täyttävä?

???
olet
Ja et kertonut mitä paikkaa haet....jos haet vanhustyöstä paikkaa niin tietenkin, mutta myös muuten lähihoitajan tutkintohan on sos- ja terveysalan perustutkinto

[QUOTE="daaa";23762738]???
olet
Ja et kertonut mitä paikkaa haet....jos haet vanhustyöstä paikkaa niin tietenkin, mutta myös muuten lähihoitajan tutkintohan on sos- ja terveysalan perustutkinto[/QUOTE]

Päivähoitajan paikkaa päiväkodista. Minulla on 7v kokemusta päiväkotityöstä.

No olet.
Ei ole vaikea kysymys. Lähihoitaja, piste. Se riittää, koulutusohjelmat on ihan työpaikasta kiinni haluuko ne että oot just lapsiin ja nuoriin suuntautunu.

[QUOTE="Mam";23762827]No olet.
Ei ole vaikea kysymys. Lähihoitaja, piste. Se riittää, koulutusohjelmat on ihan työpaikasta kiinni haluuko ne että oot just lapsiin ja nuoriin suuntautunu.[/QUOTE]

eli työpaikkailmoituksessa pitää olla tuon kelpoisuusvaatimuksen lisänä tuo lapsiin ja nuoriin suuntautuminen mainittuna?

No sit mä haen...

[QUOTE="Mirja";23762833]eli työpaikkailmoituksessa pitää olla tuon kelpoisuusvaatimuksen lisänä tuo lapsiin ja nuoriin suuntautuminen mainittuna?

No sit mä haen...[/QUOTE]

Yleensä niissä ei lue siitä mitään. Mutta luulen että jos sitä oikein vaaditaan, se lukisi jo ilmoituksessa.

[QUOTE="Mirja";23762749]Päivähoitajan paikkaa päiväkodista. Minulla on 7v kokemusta päiväkotityöstä.[/QUOTE]

Hae, vaikka et olisikaan pätevä. Just nyt en muista onko pk-alalla vaatimus, että pitää olla suuntautunut lapsiin ja nuoriin ollakseen pätevä.

Yhteistyössä