Y
yh
Vieras
Olen kahden lapsen yh äiti. Tykkään olla kotona lasten kanssa ja touhuta kaikenlaista, leikkiä ja askarrella ja lukea heille yms mitä kaikkea nyt lasten kanssa voikaan tehdä. Samalla hoituu kotihommat ilman kummempia kitinöitä. Lapset siis kohta 3v ja 3kk. Mielelläni en anna heitä hoitoon, silloin tällöin vanhempi kävi mummolassa hoidossa ja yökylässä,mutta korkeintaan yhden yön kerrallaan, nuorempi ei ole vielä mihkään hoitoon päässyt. Toki joskus on "pakko" antaa heitä hetkeksi hoitoon,että pääsee gynelle tai jollekin muulle asialle,mutta itseleni en juurikaan kaipaa omaa aikaa,mulle riittää että välillä saan istua ja hengähtää tässä koneella kun molemmat nukkuu.
Siis olenko mä jotenkin outo? Moni kaveri ihmettelee miten mä jaksan ja miksi en halua antaa lapsia hoitoon useemmin. Heillä,etenkin noilla muutamalla yh tuttavallani lapset on jatkvuasti hoidossa jotta äidit pääsevät bilettämään. Siis kun ihan oikeeesti olen alkanut pohtimaan et onko tää nyt normaalia? Hyvin tuo esikoinen aina mummon ja ukin luona on viihtynyt,eli en koe hänen mistään paitsikaan jäävän.
Siis olenko mä jotenkin outo? Moni kaveri ihmettelee miten mä jaksan ja miksi en halua antaa lapsia hoitoon useemmin. Heillä,etenkin noilla muutamalla yh tuttavallani lapset on jatkvuasti hoidossa jotta äidit pääsevät bilettämään. Siis kun ihan oikeeesti olen alkanut pohtimaan et onko tää nyt normaalia? Hyvin tuo esikoinen aina mummon ja ukin luona on viihtynyt,eli en koe hänen mistään paitsikaan jäävän.