olenko omituinen nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kylmäkö?

Vieras
Hei,
nyt kaipaisin kysymykseeni asiallisia vastauksia...
Minulla on aivan mahtava mies, sänkyelämä on kaikin puolin hyvää, jota lähes päivittäin harrastamme, mutta mieheni on myös muulloinkin kaiken aikaa "käsi housuissani".
Jos istumme vaikka sohvalla, tai lötkötämme sängyllä tai halaamme tai olen keittiöhommissa ja hän tulee lähelle niin käsi etsiytyy aina housuihini tai siis "tavaraani", niin tai sitten nuoltavaksi.. Onhan se tietysti imartelevaa ettei hän pysty pitämään näppejään (tai kieltään) erossa minusta, mutta tuo on useinkin melko rasittavaa. Kun tätä kuitenkin tapahtuu "kaiken aikaa", siis monta kertaa päivässä.
Ollan yli nelikymppisiä joten mistään teini-intoilusta ei ole kyse.
Olen jo epäillyt olenko jotenkin outo kylmä nainen kun en kokoaikaa ole innostunut ko. toiminnasta..

Alkuperäinen kirjoittaja kylmäkö?:
Hei,
Olen jo epäillyt olenko jotenkin outo kylmä nainen kun en kokoaikaa ole innostunut ko. toiminnasta..

En usko että olet kaikkein kylmin nainen. Exäni halusi korkeintaan kaksi kertaa kuussa vaikka minä ehdottelin melkein joka päivä. En tainnut olla kovin sytyttävää seuraa.

Onkohan vaan kysymys siitä, että miehesi on löytänyt sinussa jotain sellaista mistä hän ei ole päässyt nauttimaan ennen sinua? Käytös on kuin parikymppisellä.
Niitä nyt on puolin ja toisin, miehiä/naisia jotka menee sekaisin kun kerrankin saa haluamaansa. Kun saa hyvää "sapuskaa" niin haluaa vaan lisää ja suuremman lusikan :)
Miehenä kyllä vaatisin naiselta sen verran särmää ettei nyt kromplaamaan pääse joka ikinen hetki...........................
On hetkiä jolloin ollaan tuhmia, tosi tuhmia, mutta on myös hetkiä jolloin ollaan "fiksummin".

Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50:
Onkohan vaan kysymys siitä, että miehesi on löytänyt sinussa jotain sellaista mistä hän ei ole päässyt nauttimaan ennen sinua? Käytös on kuin parikymppisellä.
Niitä nyt on puolin ja toisin, miehiä/naisia jotka menee sekaisin kun kerrankin saa haluamaansa. Kun saa hyvää "sapuskaa" niin haluaa vaan lisää ja suuremman lusikan :)
Miehenä kyllä vaatisin naiselta sen verran särmää ettei nyt kromplaamaan pääse joka ikinen hetki...........................
On hetkiä jolloin ollaan tuhmia, tosi tuhmia, mutta on myös hetkiä jolloin ollaan "fiksummin".

Olet varmaan joku insinööri, kun haluat järjenkäyttöä tunteiden näyttämisen tilalle. Minä ainakin osoitan tunteita vaimoa kohtaan silittelemällä milloin mistäkin, aina sopivan tilaisuuden tullen. Vaimo on ollut peräti tyytyväinen, kun on onnistunut löytämään miehen, joka on ollut juuri niin innokas seksin suhteen kuin antoi alkujaan ymmärtää ja jonka halut ja rakkaus häntä kohtaan ovat olleet pysyviä. Tarkoitus on toki osoittaa kiinnostusta ja samalla pitää omaa ja vaimonkin seksuaalista virettä yllä. Tätä "sekaisin oloa" on sitten jatkunut jo yli 30v. :))

Et ollenkaan omituinen. Meillä on kaikilla omat mieltymyksemme ja nekin muuttuvat iän mukana.
Nuorena olin häveliäs kaiken seksuaalisuuden suhteen, muttä nykyään ei mikään ole liikaa.
Mies puristelkoon vaikka yleisellä paikalla, josta siitä kiinni on. Huonompi jutu on tietysti se, että sitten alkaa haarukka koskua yli äyräiden ja pitää saada kunnon pano.

Xy1 kyllä me puhumme samaa kieltä, sinä ja minä, vain eri sanoin.
ap. oli kertomansa mukaan kokenut rasittavaksi sen liian usein tapahtuvan räpläämisen. Kyllä suhteessa pitää olla sen verran sanatontakin tunnetta, ihmistuntemusta, ettei tykötuleminen ala tuntua tuskastuttavalta.

Mutta nämä kai ovat niitä ikuisuuskysymyksiä, onnellinen se joka löytää juuri samansuuntaista toimintaa haluavan kumppanin.
Totta on että seksualisuutta pitää pitää yllä aktiivisesti, muutenhan se läsähtää.

Ja ihmisen oppiarvolla ei käsittääkseni ole mitään tekemistä hänen seksuaalisen toimintansa kanssa? Järki ja tunteet eivät aina kulje käsi kädessä, onneksi, toisinaan taas niiden yhteensovittaminen onkin suorastaan mahdotonta. Molemmilla on kyllä omat puolensa. Sen sijaan hienotunteisuutta ei opita edes kirjoista, se on ihmisessä tai sitten ei, oppimäärään katsomatta.

..Niin sitäpä tässä olenkin miettinyt että olenko juuri siksi outo, kun kaiken päivää sitä tapahtuu niin alkaa vaan joskus tökkiä. Kun näyttäisi että suurin osa naisista olisi kuitenkin asiasta innoissaan.
Toki kyllä mieheni lopettaa estelyihin, mutta taas hetken päästä alkaa alusta.
Läheisyys ilman "kropaamistakin" olisi joskus ihan kivaa..

Ymmärränkö oikein, että kaipaisit "tavaran roplaamisen" sijaan hiukan kauniimpaa, hellempää hyväilyä, läheisyyttä? Itse en ainakaan tykkäisi jos joka kerta kun hiukan kosketellaan, halataan, suudellaan, niin tungettaisiin sormea sisään tai muuta. Jostain syystä osalle miehistä tuntuu olevan mahdotonta silitellä, paijata, vetää hellään syleilyyn, suudella rakastaen ilman että samantien siirrytään seksiin. Ei kai siinä auta muu kuin yrittää rautalangasta vääntää asiaa. Käytännössä voisit yrittää ehdottaa, että kokeilisitte hellittelyä ja halittelua päivittäin, vaikka kuinka tiuhaan, mutta jos sinusta tuntuu että olisit innokas vastaanottamaan muutakin "sormettelua" voisit sen osoittaa hänelle vaikka kevyesti lantiotasi häneen painamalla. Niin ei jää miehelle pelkästään se tulkintavaikeus, että milloin voi ja milloin ei?

Alkuperäinen kirjoittaja ..Nenne..:
. Jostain syystä osalle miehistä tuntuu olevan mahdotonta silitellä, paijata, vetää hellään syleilyyn, suudella rakastaen ilman että samantien siirrytään seksiin. ?
Minä taas luulen, että tämä on aivan naisten oma keksintö ja tulkinta asiasta. Naisilla tuntuu olevan sellainen käsitys, että miehet haluavat aina vain seksiä, jos vähänkin halataan tai hyväillään. Näin ollen he välttävät halaamasta, muuten kuin halutessaan seksiä. Eikä puhettakaan, että hyväilisivät miehen vehkeitä muuten vain.Tämä taasen johtaa siihen, että usealla miehellä on halipula, jota ei pysty paikkaamaan edes seksillä kerran pari viikossa. Omalle vaimollekin oli ihan pakko tähdentää, että halaamisen ja hyväilyn ei aina tarvitse johtaa seksiin. Vaikka kalun alkaisi välillä seisomaankin mielihyvästä, niin osaa tuo laskeutua alas ihan itsestäänkin, eikä mene rikki.

[quote="Xy1"Minä taas luulen, että tämä on aivan naisten oma keksintö ja tulkinta asiasta. Naisilla tuntuu olevan sellainen käsitys, että miehet haluavat aina vain seksiä, jos vähänkin halataan tai hyväillään.
[/quote]

... Eli jos siis mies törkkää kädet suoraan naisen pöksyihin tai käy nuoleskelemaan niinkuin ap kertoi miehensä tekevän, on mielestäsi ko naisen "oma tulkinta", että mies haluaisi seksiä. Että tämä on miesten tapa helliä, halata ja hyväillä????

No ainakin seitkytluvulla pillunkoitto oli normaali merkki siitä, että poika haluaa.
Nykyään ei kait pillua sillälailla sormella koiteta, niin kuin ennen vanhaan?

Mielestäni tuo ei ole ihan normaalia, eikä oikein sinua kunnioittavaa käytöstä.Kuka sitä nyt koko ajan jaksaa haarojaan levitellä, vaikka kuinka tykkäisi muuten miehestä!? Miehesi käyttäytyy tosi typerästi.Sano suorat sanat sille, että käytöksen pitää muuttua.