Olenko nyt tuulipuku-mamma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuulessa humisee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuulessa humisee

Vieras
Meikkaan päivittäin kevyesti (juhlaan tms. enemmän) ja laitan hiukset. Pukeudun siisteihin tilanteenmukaisiin vaatteisiin. Jos lähden kaupungille, puen esim. neuleen, farkut, villakangastakin ja korolliset saappaat. Mielestäni olen siis ihan siisti ja itsestäni huolta pitävä.

MUTTA. Entäs, kun aina parjataan "tuulipuku-mammoja". Kyllä minäkin tuulipukua käytän, jos lähden lenkille tai lasten kanssa läheiseen leikkipuistoon. Mitä tämä tuulipuku-mammojen parjaus oikein on? Pitäisikö puistoonkin pukeutua, kuten kaupungille lähtiessä?

olettaisin että tuulipukumamma tarkoittaa sellaista jolla on se tuulipuku tai toppatakki päällä tilanteesta riippumatta, siis myös töihin mennessä, kauppapeskuksessa, kyläillessä.

No pitäiskö sun sitten farkuissa lähteä lenkille;)?

Eiköhän noi tilanteet mitä kuvailit, ole ihan oikeita "tuulipuvulle". En mä ainakaan viitsi missään farkuissa lähteä leikkipuistoon. Ulkoiluhousut ovat paljon käytännöllisemmät.

[QUOTE="annika";25907722]olettaisin että tuulipukumamma tarkoittaa sellaista jolla on se tuulipuku tai toppatakki päällä tilanteesta riippumatta, siis myös töihin mennessä, kauppapeskuksessa, kyläillessä.[/QUOTE]

Juuri näin. Lisäksi vielä käsiveska ja samat tossut/ lenkkarit kaikkialla.

Itse olen ihan virallinen Reimatec-äiti:kieh:Ostin toissa talvena itselleni Reimatecin talvipuvun.Ihan kiva ja sai silloin hobbarista muistaakseni 50 eurolla.Jo toinen talvi menossa.

[QUOTE="annika";25907722]olettaisin että tuulipukumamma tarkoittaa sellaista jolla on se tuulipuku tai toppatakki päällä tilanteesta riippumatta, siis myös töihin mennessä, kauppapeskuksessa, kyläillessä.[/QUOTE]

Apua, mulla on se tuulipuku usein myös töihin mennessä... :D
Mä oon sit tuulipukumamma.

Yhteistyössä