Olenko nyt sitten raskaana oleva hormonihirviö??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "monster"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"monster"

Vieras
En tajua kohta enää itseäni, en muista että aiemmissa raskauksissa olisin ollut tällainen...!

Minua ärsyttää niiiiiiiiin monet asiat!! Alkuraskaus menossa ja olen saanut itseni ärtymään koiran hajusta, koiran karvoista, väärin valituista sanoista (itseni mielestä, se sanoja ei varmaan ymmärrä sanoneensa mitään väärää), ärsyynnyn jopa siitä kun pitäisi jonnekin lähteä ja saada hiukset laitettua! :D Tuntuu että itkupotkuraivarit saisin aikaiseksi siitä ettei hiukset asetu niinkuin haluan.

Tänään säikähdin että miten vieraat lapsetkin voi ärsyttää! :O Meillä oli usemman päivän vierailulla tuttu lapsi, mutta odotin vaan että saataisiin olla omalla porukalla. EN tietenkään näyttänyt ärtymistäni hänelle. Mutta tuntui että pääni räjähtää kun tavarat oli hujan hajan, kaupassa olisi pitänyt ostaa kaikki herkut hänelle, äänenvoimakkuus sitä luokkaa että korvat hajoaa jne. Omat lapset eivät ole ärsyttäneet. En todella ole yleensä tällainen, mutta nyt tuntuu etten kestä mitään vieraita tapoja/ihmisiäkään.

Onko kukaan ollut samanlainen?? En kohta uskalla lähteä kotoa minnekään etten lopulta sano jollekin jotain ilkeää...:D :D

Aiemmat raskaudet ovat olleet tyttöraskauksia. Olisikohan tämä poika? On niin eri fiilikset.

mulla oli kuopuksen raskaudessa tuommosta,, onneks vaan pari kolme viimistä viikkoa. kierrokset vaan nousi nollasta sataan muutamssa sekunnissa ja etken päästä hävetti kun piti raivota.
poika syntyi :)

[QUOTE="monster";24342193]En tajua kohta enää itseäni, en muista että aiemmissa raskauksissa olisin ollut tällainen...!

Minua ärsyttää niiiiiiiiin monet asiat!! Alkuraskaus menossa ja olen saanut itseni ärtymään koiran hajusta, koiran karvoista, väärin valituista sanoista (itseni mielestä, se sanoja ei varmaan ymmärrä sanoneensa mitään väärää), ärsyynnyn jopa siitä kun pitäisi jonnekin lähteä ja saada hiukset laitettua! :D Tuntuu että itkupotkuraivarit saisin aikaiseksi siitä ettei hiukset asetu niinkuin haluan.

Tänään säikähdin että miten vieraat lapsetkin voi ärsyttää! :O Meillä oli usemman päivän vierailulla tuttu lapsi, mutta odotin vaan että saataisiin olla omalla porukalla. EN tietenkään näyttänyt ärtymistäni hänelle. Mutta tuntui että pääni räjähtää kun tavarat oli hujan hajan, kaupassa olisi pitänyt ostaa kaikki herkut hänelle, äänenvoimakkuus sitä luokkaa että korvat hajoaa jne. Omat lapset eivät ole ärsyttäneet. En todella ole yleensä tällainen, mutta nyt tuntuu etten kestä mitään vieraita tapoja/ihmisiäkään.

Onko kukaan ollut samanlainen?? En kohta uskalla lähteä kotoa minnekään etten lopulta sano jollekin jotain ilkeää...:D :D

Aiemmat raskaudet ovat olleet tyttöraskauksia. Olisikohan tämä poika? On niin eri fiilikset.[/QUOTE]

Onko sulla elämässä nyt jotain muutakin stressiä, masennusta tms? Ei välttämättä johdu vain raskaudesta tuollainen.

Mulla on kyllä ihan samat fiilikset ja vielä päälle niiiiin ailahtelevat mielialat...minuutissa voi vaihtua, lauheka lammas, kauheeks ämmäks....ja kaikenlisäksi vielä avaan suunikin:( Kyllä ihan normaalia on...oli hetken seesteinen vaihe mutta nyt taas alkoi uudestaan...tyttöä vartoon ja nyt 32+2...eli vielä jokunen viikko äksyilyä jäljellä...äitiysneuvolasta saatu vau kirja kyllä varottaa tästä ongelmasta:)

mom: Ei todellakaan ole elämässä tällä hetkellä mitään suurempi murheita. Itse asiassa olen tosi onnellinen, tämä raskauskin on huippu ihana asia ja jo nyt olen kiintynyt vauvaan täysillä. Saan vaan itseni ärtymään pienistäkin asioista.

marja: Kuulostaa sielläkin olevan samoja tunteita...:D

annika: Minäkin toivon että tää olis vaan joku parin viikon ailahdus. Eihän tällaista jaksa. Kauheeta jos aina olis tällanen...!! :O

Mä olin just tollanen molemmissa raskauksissa alusta loppuun :D ja poikia on molemmat :D Ekaa odottaessa heitin kerran makaronilaatikon roskiin kun makaronit ei menny niin kun halusin :D

Kyllä täälläki menee fiilikset ihan nollasta sataan... on miehellä kestäminen ku saatan istua sohvalla hymyssä suin ja kahen minuutin päästä raivota jostaki ihan turhasta :D Se sanooki mua nykyään hormooni hummeriksi :D Ei oo koko raskaus ollu tämmöstä mut nyt nää viimeset kuukaudet on kyllä ollu itkupotkuraivareita... kohta tää kait loppuu kunhan pikkunen päättää tulla.

Yhteistyössä