Olenko nyt raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja babybluey
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

babybluey

Uusi jäsen
08.11.2009
3
0
1
Otin tänä aamuna, noin pari tuntia sitten raskaustestin ja luulen saaneeni plussan... vai olenko sittenkään? Pyytäisin ystävällisesti teitä tulkitsemaan alla olevia testi kuviani ja kertomaan mitä te näytte..

TESTISTÄ: Kyseessä on Rfsu-raskaustesti, joka on suoritettu menkkojen ollessa myöhässä 5 päivää. Testi on positiivinen mikäli siinä on kaksi viivaa, jos vain yksi viiva (vahva punainen oikealla) näkyy on testi negatiivinen.

Testi tulee lukea 5-30 minuutin välisenä aikana ja kuvan testi on luettu 7 minuutin jälkeen.

phpezwdqy.jpg

:heart:

Ompa oudon näköinen testitulos.Vähän kuin ois kaksi viivaa,mut tosi kaukana toi toinen ja sit jää tollanen outo vaalee kohta tuohon.Minä sinuna tekisin uuden testin jotain eri merkkiä.minäkin joskus tein tollasen testin ja mullaki tais olla jotain ongelmaa sen tulkinnassa.muutuuko tuo testi eri näköseks puolen tunnin kuluttua? Minä plussaisin eilen :heart: ja ihan vaan apteekin omalla raskaustestillä(samana päivänä kuin kuukautisten ois pitäny alkaa)..siihen tuli kyllä ihan selvät kaks viivaa vaik haalee viiva se toinen olikin.Teen kuitenkin aattona varmistustestin,kun muistissa vieläkin monia vuosia sitten tekemäni apteekin testi joka näytti raskautta vaik en ollutkaan :ashamed: Mutta luulen että sinä olet raskaana kun kuukautiset jääny tulematta =) Ilmota mitä uusi testi näyttää,jos teet

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mä nään tos 3 eri viivaa...

noi liuskatestit on just tollasia et ei oikein ota selkoo.. osta ihan kunnon testi eli joko ateekin oma tai vaikka clearblue tai vastaava.

joo mustakin näyttää et niitä oi kolme.täytyypä tänään olla tarkkana ettei osta liuska testiä ku haen apteekista varmistustestin

Etsin netistä infoa just tosta viivasta joka on noiden kahden välissä ja se kuulema johtuu vain siitä, että siihen kerääntyy nestettä, eli se EI OLE testitulos.. testitulos on se joka näkyy "MAX"-viivan ja sen keskimmäisen viivan välissä.

Monet joilla on negatiivisia testejä ovat luulleet tuota väriä keräävää kohtaa tulokseksi, mutta näin ei siis ole - sillä ei ole testin suhteen mitään merkitystä.

babybluey Kyllä tuo mun silmään ihan plussalta näyttää, vaikka ei kyllä henk. kont ole minkäänlaista kokemusta tuosta testistä. Onnea maailman parhaasta joululahjasta! :heart:

Mä en kyllä nää siinä plussa viivaa..... :ashamed:
Tuo punertava väri siinä mistä väri alkaa likkumaan testin kastuessa,on ihan normaalia liuskatesteissä mutta ei tuossa sitä testiviivaa näy jonka pitäisi olla lähempänä contolliviivaa...

Teeppä uusi testi :heart:

Mie oon saanut ihan samanlaisen tuloksen just samaiseen testiin, ja mie sanoisin et nega se on (ainakin tässä vaiheessa). Itse kans aikoinani mietin et voiks se olla plussa (menkat myöhässä kolme päivää ), mut muutama päivä testin jälkeen menkat sit alko. Nyt, kun on ihan oikesti raskaana, se viiva tulee just mihin pitääkin eli kontrolliviivan viereen, eikä tuonne alas.

Miusta tuo on plussa, kyl siinä kovasti viiva näyttäis olevan, siis sen kohdan jälkeen mistä se väri lähtee liukuu...Oota viel muutama päivä ja tee uus niin on varmasti selvempi, ja suosittelen ostaa jotain muita kun liuska testejä, sain itekki niitten kanssa tapella... ;)

Yhteistyössä