Olenko nyt jotenkin huono ihminen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilmeisestihuonoihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ilmeisestihuonoihminen

Vieras
Käyn autokoulua. Homma ei ole edistynyt mitenkään hyvin (todellakaan) Sovimme opettajan kanssa, että pidämme nyt ainakin tämän jäljellä olevan vuoden taukoa tässä asiassa. Nyt mieheni ja isäni kilpaa moittivat minua siitä. Onko se nyt todellakin niin kamalaa, jos haluan hetken pitää taukoa, tuo touhu kun ollut minulle todella stressaavaa kun en meinaa oppia mitään. Minulle oli ensin suuri helpotus, että voin nyt viettää joulunaikaa ja loput kuluvasta vuodesta rauhassa perheeni kanssa, saa edes kerran vuodessa olla stressaamatta mistään, mutta nyt olen alkanut murehtia ja syytellä itseäni heidän kommenttiensa takia. Onko se todellakin jotenkin huonon ihmisen merkki haluta ottaa aikalisä asiassa, joka stressaa ja ahdistaa???

No jos ei ota oppiakseen niin aikalisä on ihan paikallaan. Saa aivot käsitellä jo oppimaansa rauhassa, eli opit. Kävitkö tiiviistikkin tunneilla? Ja jos oot vähän vanhempi, niin aina se oppiminen ottaa vähän pidemmän ajan. Elä suotta stressaa, saat vaan mahahaavan :D

Tokihan voit ottaa aikalisää. Siinä vain on se ongelma, että mahdolliset unohdat aiemmin opitut jutut :/ autolla ajamisen taidon oppii, kun vain ajaa ja ajaa. Mikä siinä autokoulussa on niin vaikea asia? :)