voi juku
join päivällä kaks lonkeroo (0,5l) ja mummolassa 4 kaljaa (0,.5l) ja kotona kun lapset meni nukkuu niin kaksi puolen litran kaljaa....
Onko sinulla hyvä itsetunto kun raskaana ollessasi juot?Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:Mä join puolitölkkii siiderii äsken. Eilen join sen toisen puolikkaan. Oon raskaana, mutta himottaa niin se siiderin makuyhdistelmä, voikun sitä sais mehuna. Minne voi ilmoittaa mehumakuja?
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Et ole mutta et ole kyllä kovin reilu kaverikaan kun et meille jättänyt mitään!
Heh, tämä on varmaan vitsi.Alkuperäinen kirjoittaja Allu:Et ole! Kyllä jokainen vastuuntuntuinen äiti ITSE tietää missä kulkee oma raja.
Kokeile sitä Golden Cup Non alcohol sidukkaa, tosi hyvää. Itse join sitä alkuraskaudessa.Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:Joo no emmä joka päivä vedäkään. Plussasin toukokuussa ja tuo oli vasta toinen siideri minkä olen kokonaisuudessa tänä aikana juonut, eli en mikään juoppo ole joka vahingoittaa lapsen terveyttä. Käsittääkseni pieni määrä alkoholia raskausaikana ei ole lapselle vahingollista, eri asia jos vetää litra tolkulla joka päivä. Mutta minkäs sitä raskauden himoille mitään voi