Olenko nyt ihan paska äitee...

• Viestiketjun aloittaja voi juku
  • Ensimmäinen viesti
jokunen
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
Mä join puolitölkkii siiderii äsken. Eilen join sen toisen puolikkaan. Oon raskaana, mutta himottaa niin se siiderin makuyhdistelmä, voikun sitä sais mehuna. Minne voi ilmoittaa mehumakuja?
Onko sinulla hyvä itsetunto kun raskaana ollessasi juot?

jokunen
Ihmettelin vain miksi ihmiset juovat raskaana ollessaan ? Toinen on huolissaan , onko huono äiti kun päivän mittaan nauttinut kaljaa runsaanlaisesti . Mielestäni kuitenkin ihan mukava äiti kun ajattelee lapsiaan .
Jotenkin en vain ymmärrä ihmisiä jotka juovat raskauden aikana ... ehkä silloin pitäisi miettiä jokin muu ajankohta lapsentulolle !

hei
siideriähän saa myös alkoholittomana, kuten viinejäkin ja kai oluttakin.. Join ykkösolutta kun imetin, koska täällä palstalla sanoivat, että se edistää maidontuloa ! En tiedä..

Joo no emmä joka päivä vedäkään. Plussasin toukokuussa ja tuo oli vasta toinen siideri minkä olen kokonaisuudessa tänä aikana juonut, eli en mikään juoppo ole joka vahingoittaa lapsen terveyttä. Käsittääkseni pieni määrä alkoholia raskausaikana ei ole lapselle vahingollista, eri asia jos vetää litra tolkulla joka päivä. Mutta minkäs sitä raskauden himoille mitään voi :D

Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
Joo no emmä joka päivä vedäkään. Plussasin toukokuussa ja tuo oli vasta toinen siideri minkä olen kokonaisuudessa tänä aikana juonut, eli en mikään juoppo ole joka vahingoittaa lapsen terveyttä. Käsittääkseni pieni määrä alkoholia raskausaikana ei ole lapselle vahingollista, eri asia jos vetää litra tolkulla joka päivä. Mutta minkäs sitä raskauden himoille mitään voi :D
Kokeile sitä Golden Cup Non alcohol sidukkaa, tosi hyvää. Itse join sitä alkuraskaudessa.

ranskassa vedetään viiniä ruoan kanssa..myös raskaana..ei se pahasta ole ja kalja lisää maidon tuloa kun imetät, koska mulle sanottiin synnärillä niin..maalaisjärkeä ja HUUMORIA ihmiset..

Yhteistyössä