Olenko nipo kun järkytyin tästä?

  • Viestiketjun aloittaja "huhhuh"
  • Ensimmäinen viesti
"huhhuh"
Kysyin tässä yks päivä tuttava mieheltä, että milloin hän on menettänyt poikuutensa... Arvatkaa mikä oli vastaus...
No, 13- vuotiaana opettajansa kanssa. :O
Oon vieläkin ihan järkyttynyt.
Uskon kyllä jutun, koska kertoi tilanteesta niin rehellisen oloisesti.
Kun hän näki mun kauhistuneen ilmeen niin sano vaan, että hänestä se oli hienoo tms.
 
huh tosiaan
On järkyttävää. Toisaalta jos mies ei tunne siitä traumoja, yrittäisin olla takertumatta asiaan. Mutta en kyllä yleisesti ottaen hyväksy opettajan ja oppilaan suhdetta missään iässä, en edes aikuisen opiskelijan ja opettajan. Musta se on moraalista laiskuutta opettajalta, jos päästää itsensä siihen tilanteeseen, että opiskelijan kanssa syntyy suhde. Löytyy niitä kumppaneita muualtakin.
 
.......
No onhan toi järkkyä ja lapsen hyväksikäyttöä mutta en siihen sen enempää takertuisi jos miestä itseään ei asia vaivaa. Jos juttu on rikosoikeudellisesti vanhentunut ei kai sille enää mitään voi tehdäkään. Muutenkin voi asian todistaminen olla vaikeaa.
 
No ihan turha järkyttyä! Tuossa iässä joka poika toivoo että saisi opettajan kanssa seksiä. Hormoonit hyrrää ja tekee kovasti mieli kokeilla, miltä tuntuu olla naisen kanssa.

Haaveilin itse monesti opettajistani eikä tullut mieleenikään että olisin hyväksi käytetty! Päinvastoin, halusin toteuttaa mielitekoani ja haavelin monta kertaa kypsemmästä naisesta joka opettaa olemaan mies.

Opettaja on monesti mieheksi kasvavan pojan ensimmäinen nainen elämässä joka ei ole perhepiiristä. Luonnonheimoissa oli tapana että vanhempi nainen (ehkä puumanainen tai nymfo..) opetti pojille seksin salat eli mitä tehdä että nainenkin nauttii myös.

Tällä opilla olisi maailmassa varmasti enemmän tyytyväisiä naisia....?

Naurattaa lukea iltapäivälehdistä että "naisopettaja käytti hyväkseen poikaoppilasta jne...". Olen itse kateellinen sellaisille pojille jotka saavat kypsää naista joka tietää ja osaa opettaa elämän parhaimpaan iloon. =)
 
Jatkan edelliseen: Miksi pitää järkyttyä? Jo vuosituhansien ajan kivikaudella ja näissä luonnonkansoissa ovat murrosikäiset olleet jo isiä ja äitejä.

Nykyiset ikärajat ovat tulleet vasta kristillisen ja islamin uskonnon mukana ja muokkaavat edelleen ajatusmaailmaamme.

Kunnioitan toki jokaista mielipidettä vaan en hyväksy että jollain perusteella halutaan kieltää ihmisen normaalin sukuvietin toteuttamista. Palstan naiset ehkä ymmärtää seksuaalisen vietin voiman....?

Nykynuoret kehittyy jo aiemmin sukukypsiksi verratuna aiempiin sukupolviin, mm. ympäröivän yhteiskunnan mediamaailman ja paremman ravinnon ansiosta.

Unohdinko jotain sanoa......?
 
"mammari"
Minun mies menetti poikuutensa 19-vuotiaana.

Itse olen harrastanut 18-vuotiaana seksiä pojan kanssa, joka oli juuri päässyt ysiluokalta. Se oli yksi mieleenpainuvimmista kokemuksista. Itse olin silloin vielä melko tumpelo, mutta tämä poika sai mulle ensimmäisen aidon yhdyntäorgasmin aikaiseksi.
 
oioio
Minua tuossa vaivaa pedofiili-opettajan lisäksi miehen oma suhtautuminen. Hän on tosissaan sitä muieltä, että jos 13-v haluaa seksiä aikuisen kanssa niin se tekee näiden välisestä seksistä hyväksyttävää? Toisin snaoen suo tämän vaikkapa omalle 13-vuotiaalle tyttärelleen? Sairasta jollei aikuisenakaan tajua pitää tapausta vääränä.
 
"minä"
Moni mies ajattelee, että hienoahan se vain on eikä asiasta mitään traumoja ole jäänyt. Tosiasiassa kuitenkin asia on yleensä traumatisoinut pojan ja esim. vääristänyt hänen suhteensa seksiin. Traumaa tai vääristymää ei kuitenkaan itse tajua, sillä mitään kokemusta muusta ei ole.

Nuoren pojan/tytön seksifantasiat ja märät unet ovat täysin eriasia kun niiden toteuttaminen. Masturbointi peiton alla opettajan tissit ja persus mielessä on normaalia, ei seksi opettajan kanssa. :(
 

Yhteistyössä