olenko niin vastenmielinen???

kertokaa miehet teidän tuntemuksia!! olen viikolla 20 raskaana ja seurustellut kauan mieheni kanssa eikä meillä ikinä ole ollut ongelmia läheisyyden kanssa mutta nyt mieheni ei anna minulle minkäänlaista läheisyyttä.... tämä lapsi on siis kolmas, joten ei miehellekkään mikään uusi juttu! seksi ei miestäni ole enää loppumetreillä kiinnostanut, mutta miksi se ei enää kiinnosta?? olen lihonnut muutamia kiloja (en kuitenkaan ole ylipainoinen) ja nyt omistan maailman huonoimman itsetunnon kun mieskään ei enää halua edes koskettaa. ennen se oli aina toisin päin että mies sai olla kinuamassa mutta nyt se on niin että minä kinuan ja saan pakit kerta toisen perään, väsyttää ja pitäisi mennä suihkuun, ei jaksa ym ym ym ym..... johtuuko se minun ulkonäöstä vai mistä se ykskaks voi johtua, ei meillä mies ole koskaan seksistä kieltäytynyt (paitsi raskauden loppumetreillä) onko raskaana olevat naiset niin vastenmielisiä vai mikä minussa on vialla????? tiedän että hormonit jyllää ja mielikuvitus laukkaa mutta rakastan miestäni enemmän kuin ketään muuta enkä todellakaan haluaisi menettää häntä :'( olen tehnyt kaikkeni että miehellä olisi hyvä olla mutta miksi mies ei tee sitä minulle, antaa vaan yksin itkeä pahaa oloani pois
 

Yhteistyössä