olenko niin ruma etten saa kavereita =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
nuoruudessa olikin paljon kamuja ja vielä opiskeluaikana mutta niinkuin varmasti monelle muullekkin niin myös minulle kaverit kaikkosivat kkun aloitin esikoista odottamaan. 3 kaveria siihen jäi ja joihin vieläkin pidän yhteyttä mutta sitten tuli tämä muutto toiselle paikkakunna
olen päivät pitkät lasteni kanssa ja turha sanoa että mene ja käy siellä olen käynyt läpi seurakunnat/mll/perhekerhot ja eri leikkipuistoissakin käyn muta ikinä niissä ei ole ketään tai ei tule vaan juteltua kun muutama sana.
oman pihapiirin äidit no ovat kaikki huomatavasti vanhempia kuin minä eivätkä edes tervehdi vaikka moikat sanonkin aina kun ohimennään

eli kun tutustutte johonkin näätte jonkun ensimmäistä kertaa onko teille ulkonäkö tärkeä tarviiko toisen olla missin mitoissa,pakkelit naamassa ja hiukset nätisti laitettuna unohtumatta vaatetusta

olen nähnyt moniä äitejä mutta aina ne jäävät siihen yhteen kertaan juttua on riittänyt aina ihan kohtuullisesti vaikka en mikään papupata olekkaan eli ainut mikä ei sitten miellytä että olen niin ruma,läski =(

kun oli se yksikin kaveri se riittäisi jolle saisi kertoa kaikki asiat meillä saisi käydä vaikka jookapäivä kylässä sillä minulla ei ikinä ole menoja ( tai siis tosi harvoin)

huokaus kai minut sitten on tarkoitettu yksin =(

No mulle on ainakin ihan se ja sama, miltä joku näyttää.
Mutta pakko myöntää että jos joku ihminen on tosi epäsiistin näköinen, pjaskasissa vaatteissa ja rasvainen tukka roikkuu silmillä jne, niin...ei ehkä tule ihan niin helposti mentyä tutustumaan.
En siis tarkoittanut että ap sinä olisit epäsiisti, tuli vaan mieleen.
Jos joku on ylipainoinen, niin ei mua kyllä haittaa ollenkaan.

mä en ole koskaan etsinyt kavereita ulkonäön perusteella, ei oo siihen varaa. mitä jos rekkautuisit ja koittaisit tätä kautta? itse olen täältä löytänyt useita hienoja ihmisiä joiden kanssa kirjoitella tai kyläillä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nuoruudessa olikin paljon kamuja ja vielä opiskeluaikana mutta niinkuin varmasti monelle muullekkin niin myös minulle kaverit kaikkosivat kkun aloitin esikoista odottamaan. 3 kaveria siihen jäi ja joihin vieläkin pidän yhteyttä mutta sitten tuli tämä muutto toiselle paikkakunna
olen päivät pitkät lasteni kanssa ja turha sanoa että mene ja käy siellä olen käynyt läpi seurakunnat/mll/perhekerhot ja eri leikkipuistoissakin käyn muta ikinä niissä ei ole ketään tai ei tule vaan juteltua kun muutama sana.
oman pihapiirin äidit no ovat kaikki huomatavasti vanhempia kuin minä eivätkä edes tervehdi vaikka moikat sanonkin aina kun ohimennään

eli kun tutustutte johonkin näätte jonkun ensimmäistä kertaa onko teille ulkonäkö tärkeä tarviiko toisen olla missin mitoissa,pakkelit naamassa ja hiukset nätisti laitettuna unohtumatta vaatetusta

olen nähnyt moniä äitejä mutta aina ne jäävät siihen yhteen kertaan juttua on riittänyt aina ihan kohtuullisesti vaikka en mikään papupata olekkaan eli ainut mikä ei sitten miellytä että olen niin ruma,läski =(

kun oli se yksikin kaveri se riittäisi jolle saisi kertoa kaikki asiat meillä saisi käydä vaikka jookapäivä kylässä sillä minulla ei ikinä ole menoja ( tai siis tosi harvoin)

Joillekin on toi ulkonäkö tärkeempi kun luonne...
vaikka ei ite ole mitenkään ihmeellinen niin katsoo että kaveri on että kehtaa liikkua...olen itte huomannu saman asian...

Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu-82:

Joillekin on toi ulkonäkö tärkeempi kun luonne...
vaikka ei ite ole mitenkään ihmeellinen niin katsoo että kaveri on että kehtaa liikkua...olen itte huomannu saman asian...

Aika omituinen ajatusmaailma tuollaislla ihmisillä. Mitä se on itseltä pois jos kaveri ei ole mikään kaunotar. Teineillä sen ymmärrän kun on identiteettin haku vielä kesken. Kyllä ystävyydessä painaa monet muut asiat enemmän kuin ulkonäkö.

kiitos ihanista vastauksista. tosiaan mulla ei ole muuta kun tämä palsta missä päivittäin käyn. tämä on oikeastaan ainut tie missä voi keskustella aikuisten kanssa. kaikki sukulaisetkin niin kaukana.vaikka oman äidin kanssa juttelen kyllä viikottain =)
siis en ole mikään ojassa pyörinyt käyn päivittäin suihkussa 2kk välein parturissa käytän suht normaalin näköisiä vaatteita
mut jotenkin tuntuu että ihmisiä ei ehkä miellytä mun kasvojen/nenän/suun muoto?hampaat liian isot? ylipainoa on 5kg mutta ehkä sit jonkun mielestä liikaa en ole missin mitoissa ,maha on iso saatika reidet/perse, tai ehkä ääni?

en kehtaa paikka kuntaa kertoa mutta täällä keski-suomessa

onhan mulla aikaa etsiä sitä ystävää tai siten sitä vaan ei löydy =( no olen jo 2 vuotta ollut ilman ystävää eli ehkä toinen 2 vuotta vielä menee.

omalla äidillänikin on ystävä joka on ollut siitä asti kuin minä synnyin käyvät baareissa,lenkillä.kaupoissa arvatkaa vaan olenko kade.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Joillakin äideillä tuntuu olevan "sisäpiiri",johon ei mielellään lisää oteta.
Itse en ulkonäöstä välitä,sisin on tärkeintä ja suunnilleen sama aaltopituus.

tämän olen jo huomannut pihan äideissä ja noissa kerhoissa me emme ole tervetulleita heidän piiriinsä.

asun siis keski-suomessa 017 alueella. =)

höh,mäkin oisin ollu kaveria vailla..mut asun e-p =(

harmi =( no tämä paikkakunta ei ny t kovin iso mutta ei kovin pienikään. ei vaan löydy. kai se pitäisi jokaselta erikseen lähteä kysymään.
oon suht nuori ja 3 lasta alle koulu ikäisiä kaikki

Joskus taas olen nähnyt tällä palstalla kirjoituksia, että joku kokee muiden äitien vieroksuvan itseään liiallisen kauneuden/huolitellun ulkonäön takia. Eli molempi pahempi. :/

Tosiasiassa en usko, että se ystävystyminen on ulkonäkökysymys, paitsi ehkä joillekin. Kyllä mustakin tuntuu toisinaan tosi vaikealta lähestyä muita, vieraampia ihmisiä, varsinkin noita kuuluisia "kuppikuntia", jos itse tulee uutena mukaan. Enkä mielestäni ole liian ruma enkä sen puoleen liian kauniskaan ystäväksi.

Pidän peukkuja, että löydät itsellesi uudelta paikkakunnalta. Ole kärsivällinen, vaikka se veisi aikaakin. =)

Minusta kertoo ihmisen tyhmyydestä se, jos tuijottaa ulkokuoreen/kiloihin, tms. On eri asia, jos joku on tosi epäsiisti, se karkoittaa ihmisiä ympäriltä. EN siis tarkoita, että ap olisi.

Itse törmännyt siihen, että ihmiset tuijottaa sentteihinkin ystäviä valkatessaan :o :headwall: Olen tosi lyhyt, ja minua pidemmät kyllä joskus katsoo henkisestikin ylitseni tai yritävät sitä. Se ON minusta äärimmäisen tyhmää.

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
No ei sen ulkonäkö periaatteessa niin tärkeä ole, mutta kertoo kyllä elämäntavoista, eli jos esim joku liikunnallinen ihminen hakee samankaltaista kaveria, niin sitten voi ulkonäkö vaikuttaa asiaan.

no juu.
olis kiva kun olis jos olis kaveri jonka kanssa vois kahvitella,käydä kaupassa taikka lenkkeilemässä vaikka läski olen niin haluaisin olla hoikempi.

monesti näkee äitejä työntämässä vaunuja ulkona tai leikkipuistoissa.kateeksi käy. vaikka onhan minulla minun ihanat lapset

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
No ei sen ulkonäkö periaatteessa niin tärkeä ole, mutta kertoo kyllä elämäntavoista, eli jos esim joku liikunnallinen ihminen hakee samankaltaista kaveria, niin sitten voi ulkonäkö vaikuttaa asiaan.

no juu.
olis kiva kun olis jos olis kaveri jonka kanssa vois kahvitella,käydä kaupassa taikka lenkkeilemässä vaikka läski olen niin haluaisin olla hoikempi.

monesti näkee äitejä työntämässä vaunuja ulkona tai leikkipuistoissa.kateeksi käy. vaikka onhan minulla minun ihanat lapset

...mutta en minä nyt sitä tarkoittanut, ettei sulle löytyisi kaveria ylikilojen takia!! =)

Yhteistyössä