Olenko minä niin tylsä, kun en halua joka viikonloppu olla rellestämässä ja menemässä?

• Viestiketjun aloittaja nuorena kaikenlaista nähnyt
  • Ensimmäinen viesti
nuorena kaikenlaista nähnyt
Sain taas kuulla olevani tylsä ja kuulemma sitten vanhana on turha voivotella, kun en ole missään käynyt nuorempana. Siis minä en todellakaan ole mikään kotihiiri, vaan haluaisin mennä ja tutustua eri paikkoihin, mutta perheenä, niin että lapsen on mukana ja käytäisiin vaikka päiväretkillä sun muilla.
Minä olen nuorempana rellestänyt ihan tarpeeksi ja nyt lasten myötä kaikki sellaiset reissut, joissa on kuvioissa alkoholi, niin ei ne enää kiehdo samalla tavalla. Kyllä sitä joskus voi käydä vähän viihteelläkin, mutta ei nyt joka viikonloppu tai edes joka toinen.

Sitä voi sitten kun lapset on kasvaneet taas mennä eri tavalla, mutta jotenkin minusta nyt kuuluu lapset ottaa suurimmaksi osaksi mukaan noille retkille.

jaaha
No minkäs ikäinen ja minkäikäiset lapset? Itse oon jo 33v ja todellakin menoni mennyt. Esikoinen 5v ja alkaa oleen sen ikäinen että ennenpää häntä kuskaan ja näytän paikkoja kun käyn viihteellä. Kai se tälläisellä vanhuksella sana viihde on saanut uuden merkityksen. Sauna, siideri ja telkkari tai läppäri ja huikea ilta taattu :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja toinen "tylsä":
jos kerran-pari vuodessa pääsee "rellestää" niin hyvä on... :)
Tuo riittäisi minullekin suht hyvin, kesällä voisi mennä hieman enemmän, mutta ei silloinkaan joka viikonloppu, siis rellestämään, muuten menoihin minusta kuuluu lapset mukaan.

toinen tylsä
Mua ei kyllä kiinnosta pätkääkään se, että pitäis joka vkloppu riehua jossain. Riittää kyllä kerta pari vuodessa sitä lajia.
Sohva, siideri ja töllä riittää vallan hyvin :eek:

ap
Tää on siis yksi syy mun eroon lasteni isästä, kun en ollut joka viikonloppu valmis lähtemään viihteelle erilaisiin hänen mieleisiin harrastuksiin. Onhan tässä tietysti sekin, että tein vielä viime kesänä yötöitä viikonloppuisin, että niitä vapaita oli vähän ja tänä kesänä olen sitten raskaana, joten senkään vuoksi en voi ryypätä.
Minä olen kuulemma tylsä. Viime kesänä monta kertaa sanoin, että voitaisiin käydä jossain lapsen kanssa, mutta silloin ei miestä kiinnostanut, kun hän oli ollut rankan viikon töissä, niin halusi olla vaan kotona tekemättä mitään, mutta tänä vuonna sitten pitääkin päästä jokaiseen tapahtumaan mitä maa päällään kantaa.

Yhteistyössä