Olenko minä epänormaali, kun en saa muodostettua sellaista limaista ja räkäistä sylkyä?

Siis sellaista, joita on kauppojen edustat täynnä. Katsoin taas tänään niitä jälkiä, kun piti varoa, ettei vahingossa astu siihen, niin en kyllä ymmärrä miten sellaisen saa aikaiseksi.

Onkohan tällaista "vaivaa" muillakin vai onko ihan normaalia, että kaikki pystyvät sen limaisen sylkyjäljen saamaan maahan?
 
[QUOTE="hmm";25016621]se vedetään kurkun/nenän kautta, ei muodosteta sylkirauhasten syljestä. tästä se oksettava ääni ennen sylkemistä. vissiin tupakoijien kurkut ovat limaisempia?[/QUOTE]

Siis valuuko se tuotos jotenkin nenän kautta kurkkuun ja suusta sitten ulos?
 
Blue
Siis valuuko se tuotos jotenkin nenän kautta kurkkuun ja suusta sitten ulos?
Muodostuu hengityselimissä ja vedetään parilla rykäisyllä kurkkuun ja suuhun ja sylkäistään pois. Ei kannata kovin tuomitseva olla kaikkia räkijöitä kohtaan, eivät tee sitä tahallaan muita ärsyttääkseen vaan sitä limaa vaan kertyy liikaa. Seuraava vaihe siitä olisi sen liman oksentaminen kun sitä kertyy liikaa ja siitä ei pääse eroon. Tosin paikan räkäisylle toki voi valita paremmin.
 
-
Joo, nyt olen kyllä sanaton... Mielenkiintosia avauksia. No tota, mun mielestä ainakaan se ei ole mikään kunnia-asia, vaikka mies olenkin, että saa muodostettua nyrkin kokosia räkämällejä pitkin supermarkettejen kulmia...
Ps. Räkäklimppien muodostus-ketjusta päästiin taas kätevästi Jacksonin ihonväriin ja siihen oliko hän pedofiili...
 
hrtfghrtfghrtfghrtghrth
Poptähti Michael Jacksonin ihon vaalenemisen on virallisessa ruumiinavausraportissa todettu johtuvan vitiligosta.[3][4][5] Lisäksi Jacksonin kotoa on löydetty 37 purkillista ihon vaalentamiseen yleensä käytettäviä voiteita, joilla Jackson vaalensi ihostaan tummemmaksi jääneitä alueita.
 
"Halikatti"
Mua alkaa kiinnostaa, että olisitkohan sä Akaatti mahdollisesti asperger-persoona? Muistutat hieman yhtä ystävääni, jolla on aikuisiällä vasta todettu asperger-oireyhtymä ja hän on erikoisin persoona, jonka olen koskaan tavannut. Ollaan tunnettu 11-vuotiaista asti. Hän palvoi nuoruudessaan hyvin kiihkeästi David Bowieta, se on tunnusomaista, että on jokin todella herkeämätön kiinnostuksenaihe ja onhan siinä muutakin. Ihan ystävällisesti kysyn vaan
 
-
Joo, nyt olen kyllä sanaton... Mielenkiintosia avauksia. No tota, mun mielestä ainakaan se ei ole mikään kunnia-asia, vaikka mies olenkin, että saa muodostettua nyrkin kokosia räkämällejä pitkin supermarkettejen kulmia...
Ps. Räkäklimppien muodostus-ketjusta päästiin taas kätevästi Jacksonin ihonväriin ja siihen oliko hän pedofiili...
En minä sanokaan, että olisi kunnia-asia, kunhan vaan itse pohdin. En siis mitenkään tahdo tuollaista limaista sylkyä itselleni tehdä, kunhan vaan asia on aina välillä mietityttänyt, että miten sen saa muodostettua ,kun niiden isojen räkälänttien välistä joutuu melkein päivittäin kulkemaan. Toisaalta kai tuonkin taidon voi oppia vanhemmalla iälläkin. Opinhan minä purkkapallonkin tekemisen vasta 23-vuotiaana. =)
 
Poptähti Michael Jacksonin ihon vaalenemisen on virallisessa ruumiinavausraportissa todettu johtuvan vitiligosta.[3][4][5] Lisäksi Jacksonin kotoa on löydetty 37 purkillista ihon vaalentamiseen yleensä käytettäviä voiteita, joilla Jackson vaalensi ihostaan tummemmaksi jääneitä alueita.
Niin, hän vaalensi niitä läiskiä. Vitiligohan tulee todella epätasaisesti yleensä ja se on erottuva ja useimpien mielestä varmaan ruma sairauskin. Itse näin kesällä Prismassa naisen, jolla oli selvä vitiligo ja vaikka sitä oli vain kädessä niin kuitenkin niin laajalla alueella, että oli selvästi havaittavisssa. Siksi on ihan ymmärrettävää, että moni käyttää noita voiteita, siis sen takia, että saa tasaisen ihonvärin eikä herätä huomiota tai näytä niin sairaalta.
 
[QUOTE="Halikatti";25016875]Mua alkaa kiinnostaa, että olisitkohan sä Akaatti mahdollisesti asperger-persoona? Muistutat hieman yhtä ystävääni, jolla on aikuisiällä vasta todettu asperger-oireyhtymä ja hän on erikoisin persoona, jonka olen koskaan tavannut. Ollaan tunnettu 11-vuotiaista asti. Hän palvoi nuoruudessaan hyvin kiihkeästi David Bowieta, se on tunnusomaista, että on jokin todella herkeämätön kiinnostuksenaihe ja onhan siinä muutakin. Ihan ystävällisesti kysyn vaan[/QUOTE]

Kyllä se ihan mahdollista on, että minulla olisi Asperger. Saan aina niistä netin asperger-testeistä sellaiset tulokset, että vahvoja asperger-piirteitä tai saattaa olla asperger ym.
 
"Halikatti"
Kyllä se ihan mahdollista on, että minulla olisi Asperger. Saan aina niistä netin asperger-testeistä sellaiset tulokset, että vahvoja asperger-piirteitä tai saattaa olla asperger ym.
Just <3 Etkö sä oikein piittaisi koko asiasta? Mun kaverilla oli aikamoisia vaikeuksia aina ja vähän on auttanut siinä, kun hän sai aspergertukihenkilön, joka suomentaa häntä ystäväni- muu maailma -ystäväni -sanakirjana toimien ikään kuin noin karrikoidusti sanoen :)
 
"Halikatti"
Kaikenlisäksi ystäväni pääsisi luultavasti Mensan jäseneksi koska vaan kun menisi testeihin, mutta hän ei todellakaan ole kiinnostunut sellaisesta "kunniasta" :) En kyllä tiedä liittyykö se aspergeriuteen. Mutta saattaa liittyä, sehän on autismikirjoon kuuluva persoonallisuus ja autistithan saattavat olla hirveän hyviä asioiden muistamisessa, vaikka se nyt onkin hieman eri asia.
 
"Halikatti"
Tjaa, löysinkin itse jo yhden ja tässä on oma tulokseni: :)

"Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 26 sekuntia ja testipistemääräsi on 89 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

Asperger testin tulos vaihtelee asteikolla 53 - 159 ja vastausten keskiarvo on tällä hetkellä 97."

Vain joihinkin kohtiin vastasin kyllä, suurimpaan osaan ei. Testi ol täällä: http://xestia.net/testit/asperger.php
 

Yhteistyössä