Olenko minä vaan vanha,katkera paska???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Minä olen viimeisilläni raskaana ja kotiäitinä mies on viikot töissä eli on sanomattakin selvää että mun harteille kuuluu siivous,ruuanlaitto,pyykit ym jotka teenkin joka päivä vaikka en jajsas

Mies käy välillä myös viikonloppusin töissä (ei joka) No äitienpäivänä lähti kalastelemaan minä jäin siivoon kämppää tänään lähtee töiden jälkeen kalaan eli mulle jää taas lasten ilta nukuttamiset (jotka aina kamalaa rumbaa)

Kn meidän nuorin tippu tuolilta ja sai mega kuhmun ukko valitti mulle monta päivää miksen vahtinut johon vastasin että haluaako se että mä 12h päivässä siivoan vai vahdin lasta ihan joka paikkaan mäkään en repee.

No niinä viikonloppuina kun on kotona niin ei tee siltikään mitään,olisin tyytyväinen jos tekis ees 1x viikossa ruuan mutta ei mitään.
oottaa tietokoneella että koska ruoka valmista

Samat ilta ja viikonloppuvapaat molemmille, mutta kodinhoidon minäkin suurimmaksi osaksi teen kotona ollessani, siinä onkin jumalaton homma saada miestä opetettua kun olen välillä töissä että nyt pitäisi sinunkin osallistua ;(

täällä mies töissä itse työtön ja vauva viellä mahassa ei muita lapsia. mies osallistuu kodin siivoomiseen ja pihatöihin tosi kivasti,tehdään ruokaa myös vuorotellen esim joka toinen kerta hänen vuoro yms. puhukaa nyt niille miehille älkääkä täällä valittako ;)

No minäpä kopioin tähän mitä tuonne toisaalle kirjoitin, kun näitä ihan samoja lauluja täällä esitetään kymmenen illassa. Näin kirjoitin sinne:

"ei se ole idiootti joka pyytää vaan se joka maksaa. on paljon näitä aarremiehiä, jotka kokeilee miten poikamaisesti voi elää ilman että tulee lemput tai kurinpalautus, ja nainen astuu suoraan äidin saappaisiin jatkamaan passaamista. ja mikäs siinä on sällin kokeillessa, mukavaa elämää kunhan osaa tukkia korvansa.

jostain syystä nainen ei sitten tartu ohjiin ja laita miespoikaa kuriin, vaan yrittää ruikuttamalla. ei tule onnistumaan koskaan. ensin on opittava elämään kuin nainen eikä tyttö."

Sen homman ei kuulu mennä noin, että nainen tekee kaiken, koska se päivä tulee lisälasten myötä väistämättä jokaiselle, että mies ei osaa joustaa kun ei ole opetettu osallistumaan, mutta äiti ei enää jaksa. Sitten menee liitto happamaksi, ja oma moka.

Jos ette ole marttyyrinarsisteja jotka salaa nauttivat siitä että saavat halveksia muita niin paljon ettei apu oikeasti edes kelpaa, niin ottakaa nyt se lusikka kauniiseen käteen, nöyrtykää myöntämään että strategiaa on vaihdettava, ja opettakaa miehelle missä raja menee. Lapset kärsivät tuommoisesta. Joskus ihanteet osoittautuvat viallisiksi, ja sitten pitää tarkistaa suunta.

[QUOTE="vieras";26321831]Sinuthan on kivasti aivopesty 50-luvun rouvaksi :) Pitääpä sanoa miehelleni, että olet vössykkä piilohomo :D[/QUOTE]

Mun pitää vissiin myös sanoa sama :D

On hupaisaa, miten nainen (tyttö?) ekana inisee kun mies ei tee kotitöitä, ja sitten kun siihen joku jotain kommentoi niin alkaa uhoaminen: en tod. haluaisikaan sen tekevän, miehen pitää olla mies eikä mikään piilohomo :laugh:. No hittoako rutisit sitten alunperinkään.

Yhteistyössä