Olenko minä outo kun en piittaa kukkasista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööh oikeesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

ööh oikeesti

Vieras
Muistan kun yksi miesystäväni vähän katsoi kieroon joskus kun sanoin että mielummin tuo vaikka pehmeät sukat tai jotakin teetä kuin kukkasia. Kun kaikki naiset kuulemma pitää kukista.

En ole koskaan ymmärtänyt rehujen päälle. Ookoo, ne laitetaan maljakkoon ja niiden pitäisi olla nättejä? Ei ne oo. Ne lurpahtaa kohta kuitenkin ja sitten ne karisevat kukkaset pitää laittaa roskiin.

Tuli vaan mieleen kun katselen tuossa synttärikukkasia pöydällä ja mietin kehtaisiko ne laittaa jo pois kun niille ei ole paikkaa.

Huoh. Vaikka kuinka sanon ihmisille että en pidä niistä niin aina joku tuo jonkun kimpun. Kun pitää nyt edes kukkia viedä kun kahville menee...

Saatan kuulostaa kiittämättömältä mutta ihmettelen vain iltani kuluksi. :D

Mä en tajua niiden päälle kans mitään.
Mutta kissa näyttää tykkäävän. Mutta tää yhdistelä se vasta sotkeekin. Tosin olen ollut muutamalla kukka-asetelmakurssilla ja se oli hauskaa. Vein aina valmiit asetelmat ja kimput mutsille tai anopille. Ja paistattelin suosiossa.:saint:

Makuasioitahan nuo. Itse vien kukkia sellaiseen kyläpaikkaan jossa tiedän että tykätään. Muuten jotain syötävää/juotavaa, riippuen kokoontumisen luonteesta. Kahvi, tee, viini, leivonnaiset, karkki, milloin mitäkin. En itsekään välitä kukista.

Mä oon miehelleni sanonut että jos kukkasia haluaa mulle ostaa, niin ostaa sitten ihan viherkasvin joka kestää kauemmin kun mitkään kukkaset. Eli joo, en tajua kukkasten päälle mitään :D

Ainoot kukkaset, joista tykkään, on sinivuokot. Ne tuo jotenkin kevään ja kesän sisällekkin kun pistää pienen kimpun pieneen lasiin pöydälle. Ei ne siinä montaa päivää säily, mutta silti. Muuten en kyllä kukkasten päälle juuri ymmärrä. Mulla ei ollu ees viherkasveja, ennenkun anoppi anto kaikki jumalattoman isot ja hyvinvoivat viherkasvinsa meille. No, en nyt sit tiä kannattiko, ei meinaan kauheen hyvältä enää näytä :D

Jos olet, niin sitten meitä on monta outoa.

Minä olen aina sanonut, että jos mies toisi minulle kukkia, suuttuisin. Ties miten monta sipsipussia tai suklaalevyä silläkin rahalla olisi saanut. :D Onneksi mies on tajunnut asian jo ajat sitten eikä ole minua kukilla vaivannut. Eikä sen puoleen kovin moni muukaan. :)

Et ole outo. En mäkään ymmärrä kukkasten päälle ollenkaan, joten siitä syystä meillä ei ole ainootakaan rehua, eikä tule. En niitä kuitenkaan muista kastella tai kastelen liikaa ja lopputulos on kuollu kukkanen. Enkä muutenkaan halua meille mitään rehuja, ei ne etes ole mitenkään ihmeellisiä. Kukkaset on luonnossa kauniita.

Meillä ei ole nytkään kukan kukkaa. Töihin ostin yhden pienen viherkukan, ja kaadan sinne muistaessani vesilasistani vettä. Silti lehdet ehtii kellastumaan....

Tulppaaneja ostan kyllä joskus keväällä kotiin. Ja mieheltä saatuja ruusuja arvostan.

et oo outo. itsekin aloin tykkäämään kukista vasta kun olin parikymppinen. Nykyään ostelen itse vähän väliä ja intoilen puutarhan laiton kanssa :) ihan makuasia minusta.. mä puolestani en toivo koruja lahjaksi, vaikka kuulemma niistä kaikki naiset tykkää.

Et ole outo. En minäkään tykkää kukista. Mulle voi tuoda vaikka karkkipussin tai vaikka ne sukat. Mutta kukat... mitä mää niillä? Tinttaan maljakkoon ja kohta roskiin. Plaah. En näe leikkokukkia millään tapaa kivana ja piristävänä, minusta ne on kauheita. Mies on onneksi aina tajunnut asian ja tuo mulle yllärinä vaikka uuden lampun fillariin tms.

En minäkään ennnen piitannut kukista. Minusta ne olivat pelkkää rahantuhlausta. Nyt vanhemmiten olen kiinnostunut sisustuksesta ja puutarhanhoidosta. Sitä myötä olen alkanut rakastamaan myös kukkia. Ne kruunaavat kauniin sisustuksen ja tuovat iloa silmälle.

Yhteistyössä