Olenko mielestänne outo näine ajatuksineni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuper.

Vieras
Tarkkailen paljon ihmisiä, ja ajattelen heitä ja heidän elämäänsä. Missä he asuvat, mitä he harrastavat, onko heillä perhettä, paljon ystäviä, ovatko he sairastelleet paljon vai pysyneet terveenä, millainen heidän lapsuutensa oli jne.

Ja varsinkin laitapuolen kulkijoita nähdessäni ajattelen millaisia he olivat vauvoina ja lapsina, millä tavalla asiat ovat menneet vikaan että he ovat luovuttaneet ja ruvenneet spurguiksi, narkkareiksi ym.

On minulla toki omakin elämä, mutta olen kiinnostunut muista ihmisistä, voisin istua jopa tunteja vain tarkkailemassa ihmisiä vaikka jossain kahvilassa, ja miettimässä ohikulkijoiden elämää. Sitä minulla toki ei liiemmin ole aikaa tehdä.

Olen ihan samanlainen. Matkustan mielelläni julkisilla kulkuvälineillä, koska niissähän pääsee hyvin harrastamaan tätä ihmisten tarkkailua. Ihmistuntemukseni on loistava ja osaan ihmissuhteissakin erottaa nopeasti ns jyvät akanoista.

[QUOTE="vieras";22182903]Olen ihan samanlainen. Matkustan mielelläni julkisilla kulkuvälineillä, koska niissähän pääsee hyvin harrastamaan tätä ihmisten tarkkailua. Ihmistuntemukseni on loistava ja osaan ihmissuhteissakin erottaa nopeasti ns jyvät akanoista.[/QUOTE]

Minä myös osaan analysoida ihmisen persoonan salamannopeasti. Alkoholistiperheessä kasvaminen kasvatti ns. tuntosarvet...

Mäkin tykkää pohtia samoin. Ei mulla ole aikaa jokaisen elämiä miettiä, mutta tykkään jutella vieraidenkin ihmisten kanssa heidän taustoistaan jne. Ja varsinkin mieheni välillä ihmettelee, kun kyselen esim. hänen tuttujensa taustoista, mutta kun ne vain sattuu kiinnostamaan.

Mäkin tykkää pohtia samoin. Ei mulla ole aikaa jokaisen elämiä miettiä, mutta tykkään jutella vieraidenkin ihmisten kanssa heidän taustoistaan jne. Ja varsinkin mieheni välillä ihmettelee, kun kyselen esim. hänen tuttujensa taustoista, mutta kun ne vain sattuu kiinnostamaan.

Sama mulla, olen aina kiinnostunut juttelemaan vähän vieraampienkin ihmisten kanssa heidän elämästään.

Yhteistyössä