M
Masis
Vieras
Minulla on ihana perhe. Terveet lapset, nuorin jo 6-v. Auttavat minua paljon ja ovat yleensä kilttejä, ei siis juurikaan ylimääräistä työtä heistä. Mieheni on myös ihana, välillä otetaan yhteen, muttei usein. Hän ymmärtää ja tukee minua. Vanhempani ovat myös auttamassa tarvittaessa.
Olen ollut kotona nyt jo kohta 10 vuotta. Harrastan paljon liikuntaa ja teen asioita mitkä ovat minulle tärkeitä. Minulla on paljon kavereita.
Mutta sitten aina välillä minuun iskee aivan toivoton elämän mahdottomuus, mikään ei muka ole hyvin ja en vain pääse sen yli. Se kestää aina muutaman päivän ja sitten taas elämän ilo vie. Olen mielestäni iloinen ihminen, paitsi nuo muutamat päivät silloin tällöin.
Onko tämä masennusta vai mitä? Näkeekö ulkopuolinen paremmin kuin itse?
Olen ollut kotona nyt jo kohta 10 vuotta. Harrastan paljon liikuntaa ja teen asioita mitkä ovat minulle tärkeitä. Minulla on paljon kavereita.
Mutta sitten aina välillä minuun iskee aivan toivoton elämän mahdottomuus, mikään ei muka ole hyvin ja en vain pääse sen yli. Se kestää aina muutaman päivän ja sitten taas elämän ilo vie. Olen mielestäni iloinen ihminen, paitsi nuo muutamat päivät silloin tällöin.
Onko tämä masennusta vai mitä? Näkeekö ulkopuolinen paremmin kuin itse?