Olenko mä pihi?

muahahaha
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mitä noin aikuinen mies tekee täällä palstalla ja noin viisas mies vielä,joka arvostelee muita täällä? :LOL:
Et sä mikään mies ole vaan akka,olen varma ;)

Milläs todistan sukupuoleni, en millään :D Joten sinä voit uskoa sitten mitä haluat. Ketään muuta en ole koskaan arvostellut, vain sinua. Ja sinua siksi kun minulla on saman ikäinen tytär... vertaan teitä ja voin oikeasti olla iloinen oman lapseni elämästä.

Ja palatessani kysymykseesi, oletko sinä pihi niin vastaan, että et ole. Olet materiaalinen ihminen ja enemmän ahne kuin pihi. Muut mielipiteet jääkööt omaan tietooni :)
 
hyvä savanna
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja muahahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
voi kulta pieni,niin huono päivää sulla,ettet tiedä mistä saada hyvää oloa,no onneks tästä saat sitten ;)
Voi tyttökulta... näin päin sen pitää mennä, koska mulla on samana vuonna syntynyt tyttö kuin sinä. Ja uskotko, olen hirvittävän onnellinen, että hänen elämä on normaalia eikä sellaista hulabaloota kuin sinun elämäsi :)

Ja minulla on ollut tosi ihana päivä--- perheeni, ihanat ihmiset ja eläimet tuovat suurta ja ihanaa iloa. Sinusta en saa kuin närästystä.. :D
Ja silti aina vaan pitää avata näitä sinun kirjoituksia :D :D
Mutta onneks että mun hulabaloo elämää on ihanaa ja on kaikki mitä haluan ja perhe on onnellinen
mutta susta pitää sanoa ettet vaikuttaa kovin aikuiselta tai sitten olet joku työtön juoppo nainen,joka kiukkutelee vaikka mistä,en vaan usko että sulla on kaikki niin hienosti mitä tekstistä luin,kun sellaiset aikuiset ihmiset ovat yleensä tasapainosempi eikä arvostelee ketään kuin sinä
Onnittelut savanna! osaat hienosti antaa takaisin tuollaisille mulkvisteille. suomenkielesi on kehittynyt hienosti. virtuaalikukkakimppu.

älä välitä kateellisista kusipäistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muahahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mitä noin aikuinen mies tekee täällä palstalla ja noin viisas mies vielä,joka arvostelee muita täällä? :LOL:
Et sä mikään mies ole vaan akka,olen varma ;)

Milläs todistan sukupuoleni, en millään :D Joten sinä voit uskoa sitten mitä haluat. Ketään muuta en ole koskaan arvostellut, vain sinua. Ja sinua siksi kun minulla on saman ikäinen tytär... vertaan teitä ja voin oikeasti olla iloinen oman lapseni elämästä.

Ja palatessani kysymykseesi, oletko sinä pihi niin vastaan, että et ole. Olet materiaalinen ihminen ja enemmän ahne kuin pihi. Muut mielipiteet jääkööt omaan tietooni :)
Ei, et sä ole mies, sä olet säälittävä vanha ja katkeroitunut ämmämäinen räksyttäjä, joka saa nautintoa siitä, että nimittelee keskustelupalstalla itseään puolet nuorempaa naista. Mene itseesi.

 
muahahaha
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei, et sä ole mies, sä olet säälittävä vanha ja katkeroitunut ämmämäinen räksyttäjä, joka saa nautintoa siitä, että nimittelee keskustelupalstalla itseään puolet nuorempaa naista. Mene itseesi.
Wuh, Wuh! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos ei halua lainaksi niin olkoon ilman.se ei ole sun velvollisuutes hankkia äidilles laukkua.jos hän haluaa just nimenomaisen laukun niin antaa vaikka sulle sitten rahat käteen,jotta sä käyt sen ostamassa jos ei itse kerran osaa.
No Hänen äiti kai voi kaiketi olla hoitamatta lapsiakin kun ei se ole hänen velvollisuus.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muahahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei, et sä ole mies, sä olet säälittävä vanha ja katkeroitunut ämmämäinen räksyttäjä, joka saa nautintoa siitä, että nimittelee keskustelupalstalla itseään puolet nuorempaa naista. Mene itseesi.
Wuh, Wuh! :D
Tsiisus, että mua hävettäisi, jos sä olisit mun isä..

 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja muahahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei, et sä ole mies, sä olet säälittävä vanha ja katkeroitunut ämmämäinen räksyttäjä, joka saa nautintoa siitä, että nimittelee keskustelupalstalla itseään puolet nuorempaa naista. Mene itseesi.
Wuh, Wuh! :D
öö.,..et sitten parempaan pystynyt?..hitto aikuiset ihmiset lopettakaa jo!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos ei halua lainaksi niin olkoon ilman.se ei ole sun velvollisuutes hankkia äidilles laukkua.jos hän haluaa just nimenomaisen laukun niin antaa vaikka sulle sitten rahat käteen,jotta sä käyt sen ostamassa jos ei itse kerran osaa.
No Hänen äiti kai voi kaiketi olla hoitamatta lapsiakin kun ei se ole hänen velvollisuus.
Tietenkin voi. Vai kiristämälläkö teidän perheessä nämä asiat hoidetaan?

 
Alkuperäinen kirjoittaja muahahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mitä noin aikuinen mies tekee täällä palstalla ja noin viisas mies vielä,joka arvostelee muita täällä? :LOL:
Et sä mikään mies ole vaan akka,olen varma ;)

Milläs todistan sukupuoleni, en millään :D Joten sinä voit uskoa sitten mitä haluat. Ketään muuta en ole koskaan arvostellut, vain sinua. Ja sinua siksi kun minulla on saman ikäinen tytär... vertaan teitä ja voin oikeasti olla iloinen oman lapseni elämästä.

Ja palatessani kysymykseesi, oletko sinä pihi niin vastaan, että et ole. Olet materiaalinen ihminen ja enemmän ahne kuin pihi. Muut mielipiteet jääkööt omaan tietooni :)
Millän mäkin todistan sulle jotai mun elämästä,onko se halobaloo vai ei ja miten onnellinen olen,mistä tiedät miten onnellinen mun äiti on minusta...
Mutta mä olen ainakin tästä varma ettet ole mikään mies,vaan ämmä kenellä on tylsää elämää,kirjoitelusta päätelen ;)
 
muahahaha
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muahahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei, et sä ole mies, sä olet säälittävä vanha ja katkeroitunut ämmämäinen räksyttäjä, joka saa nautintoa siitä, että nimittelee keskustelupalstalla itseään puolet nuorempaa naista. Mene itseesi.
Wuh, Wuh! :D
Tsiisus, että mua hävettäisi, jos sä olisit mun isä..
Todennäköisesti :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos ei halua lainaksi niin olkoon ilman.se ei ole sun velvollisuutes hankkia äidilles laukkua.jos hän haluaa just nimenomaisen laukun niin antaa vaikka sulle sitten rahat käteen,jotta sä käyt sen ostamassa jos ei itse kerran osaa.
No Hänen äiti kai voi kaiketi olla hoitamatta lapsiakin kun ei se ole hänen velvollisuus.
Tietenkin voi. Vai kiristämälläkö teidän perheessä nämä asiat hoidetaan?
Ei täällä isovanhemmat ei hoida lapsiani.

Lähinnä tarkoitin sitä ettei ole isovanhempien velvollisuus hoitaa eikä mitään muutakaan toisinpäinkään.
 
muahahaha
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Millän mäkin todistan sulle jotai mun elämästä,onko se halobaloo vai ei ja miten onnellinen olen,mistä tiedät miten onnellinen mun äiti on minusta...
Mutta mä olen ainakin tästä varma ettet ole mikään mies,vaan ämmä kenellä on tylsää elämää,kirjoitelusta päätelen ;)
En sinun tarvitse todistella, ei ei... olet kertonut vapaaehtoisesti. Saat ajatella mitä haluat, niinhän me jokainen saadaan :)



 

Yhteistyössä