Olenko mä pihi?

vieras
jos ei halua lainaksi niin olkoon ilman.se ei ole sun velvollisuutes hankkia äidilles laukkua.jos hän haluaa just nimenomaisen laukun niin antaa vaikka sulle sitten rahat käteen,jotta sä käyt sen ostamassa jos ei itse kerran osaa.
 
vieras
Pihi on semmoinen, joka ei halua käyttää rahaa. Pihi ei osta 200 euron laukkua. Ahne taas on semmoinen, että se ei antaisi omistaan muille. Eli enemmänkin olet ahne kuin pihi.
 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja muhahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja muahahaha:
Ei o lääkäri ja ihmisiä ne lääkäritkin on, siinä missä muutkin. Ihan kaikenlaista tallaajaa on niin lekurien, poliisien kuin parturi-kampaajienkin lapsissa...

Toki ihmisiä ja hel*etin kivoja ja normaaleja suurin osa.

Mutta heidän lapsensa... ovat.... ihan samanlaisia kuin muidenkin.
Ei lääkärit mitään hienostokasvattajia ole, vaikka yrittävätkin joskus nostaa itsensä jalustalle. Tunnen erittäin paljon lääkäreitä sekä heidän lapsiaan, täytyy todeta, että ihan kuspäitä on osa lääkäreistäkin, osa lapsista täysin piloille lellittyjä (rahalla, ei rakkaudella).

Hirveät paineet joillain saada sama ammatti mikä vanhemmilla =/

Lääkärit on ihan kyllä ihmisiä, eikä heidän piireissään ole yhtään vähempää mulkvisteja kuin muuallakaan. Ammatissa toki suurin osa joutuu esittämään kivempaa mitä on, osa ei edes jaksa esittää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja muahahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja muahahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
:headwall:
Hakkaa vaan... kuuluuko ontto ääni?? (=tyhjä pää?)
Onneks sitten on tyhjää,mutta tytyväinen omasta elämästä :D

:D :D :D Se on positiivista, että sä ole nyt "taas tulossa hulluksi"
voi kulta pieni,niin huono päivää sulla,ettet tiedä mistä saada hyvää oloa,no onneks tästä saat sitten ;)
 
muahahaha
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
voi kulta pieni,niin huono päivää sulla,ettet tiedä mistä saada hyvää oloa,no onneks tästä saat sitten ;)
Voi tyttökulta... näin päin sen pitää mennä, koska mulla on samana vuonna syntynyt tyttö kuin sinä. Ja uskotko, olen hirvittävän onnellinen, että hänen elämä on normaalia eikä sellaista hulabaloota kuin sinun elämäsi :)

Ja minulla on ollut tosi ihana päivä--- perheeni, ihanat ihmiset ja eläimet tuovat suurta ja ihanaa iloa. Sinusta en saa kuin närästystä.. :D
Ja silti aina vaan pitää avata näitä sinun kirjoituksia :D :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja muahahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
voi kulta pieni,niin huono päivää sulla,ettet tiedä mistä saada hyvää oloa,no onneks tästä saat sitten ;)
Voi tyttökulta... näin päin sen pitää mennä, koska mulla on samana vuonna syntynyt tyttö kuin sinä. Ja uskotko, olen hirvittävän onnellinen, että hänen elämä on normaalia eikä sellaista hulabaloota kuin sinun elämäsi :)

Ja minulla on ollut tosi ihana päivä--- perheeni, ihanat ihmiset ja eläimet tuovat suurta ja ihanaa iloa. Sinusta en saa kuin närästystä.. :D
Ja silti aina vaan pitää avata näitä sinun kirjoituksia :D :D
Mutta onneks että mun hulabaloo elämää on ihanaa ja on kaikki mitä haluan ja perhe on onnellinen
mutta susta pitää sanoa ettet vaikuttaa kovin aikuiselta tai sitten olet joku työtön juoppo nainen,joka kiukkutelee vaikka mistä,en vaan usko että sulla on kaikki niin hienosti mitä tekstistä luin,kun sellaiset aikuiset ihmiset ovat yleensä tasapainosempi eikä arvostelee ketään kuin sinä
 
muahahaha
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mutta onneks että mun hulabaloo elämää on ihanaa ja on kaikki mitä haluan ja perhe on onnellinen
mutta susta pitää sanoa ettet vaikuttaa kovin aikuiselta tai sitten olet joku työtön juoppo nainen,joka kiukkutelee vaikka mistä,en vaan usko että sulla on kaikki niin hienosti mitä tekstistä luin,kun sellaiset aikuiset ihmiset ovat yleensä tasapainosempi eikä arvostelee ketään kuin sinä
Työtön juoppo nainen...hmmmm.....arvaas mitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja muahahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mutta onneks että mun hulabaloo elämää on ihanaa ja on kaikki mitä haluan ja perhe on onnellinen
mutta susta pitää sanoa ettet vaikuttaa kovin aikuiselta tai sitten olet joku työtön juoppo nainen,joka kiukkutelee vaikka mistä,en vaan usko että sulla on kaikki niin hienosti mitä tekstistä luin,kun sellaiset aikuiset ihmiset ovat yleensä tasapainosempi eikä arvostelee ketään kuin sinä
Työtön juoppo nainen...hmmmm.....arvaas mitä?
mitä mun täyty arvaata?
 
muahaha
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
en,mikä vinkki mun pitää ymmärtä,osaatko normaalisti selittää sen mulle?
En ole työtön juoppo nainen eli olen mies. Ymmärsitkö nyt laps´parka...
Muuten, miksi työtön olisi paha asia, aika moni on. Osaatko perustella miksi leimasit kirjoitukseni heti työttömän juopon naisen kirjoittamaksi?

 
Alkuperäinen kirjoittaja muahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
en,mikä vinkki mun pitää ymmärtä,osaatko normaalisti selittää sen mulle?
En ole työtön juoppo nainen eli olen mies. Ymmärsitkö nyt laps´parka...
Muuten, miksi työtön olisi paha asia, aika moni on. Osaatko perustella miksi leimasit kirjoitukseni heti työttömän juopon naisen kirjoittamaksi?
Mitä noin aikuinen mies tekee täällä palstalla ja noin viisas mies vielä,joka arvostelee muita täällä? :LOL:
Et sä mikään mies ole vaan akka,olen varma ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
en,mikä vinkki mun pitää ymmärtä,osaatko normaalisti selittää sen mulle?
En ole työtön juoppo nainen eli olen mies. Ymmärsitkö nyt laps´parka...
Muuten, miksi työtön olisi paha asia, aika moni on. Osaatko perustella miksi leimasit kirjoitukseni heti työttömän juopon naisen kirjoittamaksi?
Ainakin sä räksytät kuin ämmä. "Mies".

 

Yhteistyössä