olenko mä nyt ollu huono ihminen?

en oo koskaan antanu mitään kerhotädeille/ hoitajille jouluna tai keväällä. ei oo edes tullu mieleen että pitäis antaa muulloin ku sillo ku lapsi lähtee pois hoidosta ja siirtyy koulutielle/ toiseen hoitopaikkaan

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Joo tosi huono. Jahka saadaan tytölle uus pph nii ainut mitä tuolle entiselle annan on hatullinen paskaa... :kieh: :kieh:

Mulla aavistuksen verran samanlaisia fiiliksiä meidän tämän hetkisestä pph:sta...mukava täti ja hyvin lapset hoitaa silloin kun hoitaa. Meidän vajaan vuoden kestäneen hoitosuhteen aikana nimittäin tämä pph on ollut huomattavasti enemmän saikulla kun töissä. Ja välillä nuo syyt saikkuun tuntuu kyllä todella kaukaa haetuilta. ...ja kuulema näin on ollut jo vuosikausia, aika moni lapsi on häneltä lähtenyt juuri tämän jatkuvan sairastelun takia. Me saatiin nyt onneksi pk paikka syksyksi, enää 8 vkoa pph:n armoilla... B)

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Joo tosi huono. Jahka saadaan tytölle uus pph nii ainut mitä tuolle entiselle annan on hatullinen paskaa... :kieh: :kieh:

Mulla aavistuksen verran samanlaisia fiiliksiä meidän tämän hetkisestä pph:sta...mukava täti ja hyvin lapset hoitaa silloin kun hoitaa. Meidän vajaan vuoden kestäneen hoitosuhteen aikana nimittäin tämä pph on ollut huomattavasti enemmän saikulla kun töissä. Ja välillä nuo syyt saikkuun tuntuu kyllä todella kaukaa haetuilta. ...ja kuulema näin on ollut jo vuosikausia, aika moni lapsi on häneltä lähtenyt juuri tämän jatkuvan sairastelun takia. Me saatiin nyt onneksi pk paikka syksyksi, enää 8 vkoa pph:n armoilla... B)
joo meillä tää pitää kanssa ihme "lomia" millo sattuu, ja niistä tottakai ilmottaa ajoissa... :kieh:
ja sitten meillä tyttö menee muita puol tuntii myöhemmin hoitoon, nii ei voi ees ilmottaa jos ovat jonnekkin lähdössä, nii saan sitten ympäri kaupunkia ettiä niitä että missähän kissanristiäisissä ne nyt on...
ja hoitosopimuksessa sit lukee että hoito aika on 17.00 asti nii tänääki sano että tuu sit hae enne neljää ku meille tulee vieraita...
|O

Tämäkin
kai tulee kotoa. Mun lapsuudenkodissa oli kunnia-asia, että kevät-/joulujuhliin ostettiin uudet kauniit juhlavaatteet ja hoitotädeille/opettajalle vietiin joku pieni muistaminen. Tätä olen jatkanut, myös niinkin, että olen "lahjonut" joitakuita opettajiani korkeammalla asteella opiskellessani, esim. saatuamme ekan näytelmän tehtyä, vein suklaatia ohjaajalle.

Meidän tytön pph lähettää joulukortit, synttärikortit, pääsiäiskortit ym. ja ostaa synttäri- ja joululahjat hoitolapsilleen ja minä moukka hädin tuskin muistan joulutervehdyksen hänelle viedä... :ashamed: Viimeksikin antoi tytölle synttärilahjan ja oli kauhean pahoillaan kun oli unohtanut laittaa lehteen onnitteluilmoituksen!!

Kerrassaan ihana hoitotäti kaikin puolin; arvatkaa onko mulla huono omatunto välillä...

Yhteistyössä