Olenko mä ainoa, joka on ylpeä "tehtyään" poikia?

• Viestiketjun aloittaja poikien äiti
  • Ensimmäinen viesti
poikien äiti
Johtuisko siitä, että meidän suvussa tyttöjä on enemmän niin poikia arvostetaan korkeammalle. Joka tapauksessa olen saanut paljon suitsutusta siitä, että olen "tehnyt" molemmista lapsistani poikia.

Ja sanoo mammat mitä hyvänsä, ainakin tuttavapiirin miehet (20-80v.) kehuvat, kun olen poikia saanut. Että kyllä ne miehet ainakin poikalapsia toivovat. Sitä vähätelläkseenkö naiset suitsuttavat tyttölasten toivomisen puolesta? ;)

Mutta eipä siinä mitään. Mielelläni tytönkin ottaisin, mutta mulla taitaa olla nyt lapset tehty. Jospa sitten lapsenlapseksi saisin tyttöjäkin. Mutta kyllä mä niitä poikiakin toivon!

joo, mitä väliä?

Meil mies sano, et ei se ois poikii halunnukkaan, paitsi ehkä yhen, josta ois toivonu jääkiekkoilijaa.. no, tytöt pelaa ainakin hyvin jo jalista ja ompa tuo yksi aikamoinen poikatyttö...

mamma
Kauniit naiset saavat tyttöjä;) Ja tosirakastajat(miehet)tekevät vain tyttöjä..Näitä sanontoja olen kuullut minulle sanottavan..Meillä kolme tyttöä;)
Mutta tosissaan,eihän sillä nyt mitään väliä ole,onko tyttöjä vai poikia.Uskon,että jokaiselle tulee niitä lapsia,jotka heille on tarkoitettu..:)

vieras
Tyypillistä. Jos ketjussa ylistetään tyttöjen paremmuutta, siihen yhtyy koko väki ja poikien puolustajat teilataan.

Jos pojat pannaan paremmaksi, tulee vastaukseksi pelkkiä haukkuja. Eli oikeassa olen. Mammat ei kestä sitä, että sisimmässään tietävät poikia edelleen arvostettavan enemmän! :D

MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Kauniit naiset saavat tyttöjä;) Ja tosirakastajat(miehet)tekevät vain tyttöjä..Näitä sanontoja olen kuullut minulle sanottavan..Meillä kolme tyttöä;)
Mutta tosissaan,eihän sillä nyt mitään väliä ole,onko tyttöjä vai poikia.Uskon,että jokaiselle tulee niitä lapsia,jotka heille on tarkoitettu..:)
koskeeks tätä mielipidettä myös sitä insesti faijaa itävallasta..? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyypillistä. Jos ketjussa ylistetään tyttöjen paremmuutta, siihen yhtyy koko väki ja poikien puolustajat teilataan.

Jos pojat pannaan paremmaksi, tulee vastaukseksi pelkkiä haukkuja. Eli oikeassa olen. Mammat ei kestä sitä, että sisimmässään tietävät poikia edelleen arvostettavan enemmän! :D

Kehut kuuluu silti miehelle ei naiselle.(mulla 1 tyttö ja 2 poikaa)

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
koskeeks tätä mielipidettä myös sitä insesti faijaa itävallasta..? :whistle:
Ai että miten terävä kommentti. :flower:

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mutta kun se on tosiasia et siittiöiden kromosomit määrää sen sukupuolen ei ne sun munasolut.

Muuhun en ottanu mitään kantaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Täh? Minä olen kyllä todella toivonut niitä tyttöjä, koska tiedän tulevaisuudessa varmasti olevani isoäiti :) !
ei kai se isoäitiyttä takaa että saa tyttöjä?
No kyllä se siinä mielessä, ettei lapsen äidistä ole epäselvyyttä.
no mutta jos ei tyttösi ikinä hankikkaan lasta ? :saint:

MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Täh? Minä olen kyllä todella toivonut niitä tyttöjä, koska tiedän tulevaisuudessa varmasti olevani isoäiti :) !
ei kai se isoäitiyttä takaa että saa tyttöjä?
No kyllä se siinä mielessä, ettei lapsen äidistä ole epäselvyyttä.
:LOL: :LOL: miehet on kyllä niin luotettavia että..

Yhteistyössä