Olenko mä turhan herkkä? (miehen kommentti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hormonit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hormonit

Vieras
Ennen raskautta olin 170/58 eli suhteellisen hoikka. Lihoin raskausaikana 20kg, joten olin vielä juuri ja juuri normaalipainon rajoissa, mutta tietenkin vartalo oli ihan erilainen, turvotusta oli reilusti. Seksiä oli rv 20 jälkeen tosi harvoin, lopussa ei ollenkaan. Mun ei tehnyt mieli mutta eipä mieskään ollut jatkuvasti mun kimpussa niinkuin yleensä. Synnytyksestä on nyt 10 viikkoa ja raskauskiloja enää 2 jäljellä. Eilen, ekaa kertaa synnytyksen jälkeen mies teki aloitteen ja ns. alettiin puuhiin. Mies siinä lämmittelyvaiheessa sitten totesi, onneksi sä alat taas vihdoin olemaan vetävän näköinen. Mulla meni fiilikset kokonaan ja loukkaannuin aika paljon. Ehkä turhaan mutta tuli sellainen tunne että en kelpaisi miehelle painavampana ja että hän piti mun raskausvartaloa kamalana. Jotenkin petyin mieheen.

no niin no, vähän ehkä tylysti sanottu.. mutta toisaalta ymmärrettävää, siis joillekkin se ulkonäkö on tärkeä sen halun kannalta.. siis kurjaahan se on mutta eipä tuolle oikein mitään voi.. siis ymmärrän että sä loukkaannuit mutta ymmärrän myös miehesi kannan..

Rumasti sanottu. Tuskin mies tarkoitti tahallaan loukata, mutta tosi tökerösti asetti sanansa. Loukkaantuisin itsekin, ja vähintäänkin petihommat jäisivät siltä erää siihen. Odottaisin että pyytää anteeksi sanojaan.

Mies ei varmaankaan edes ymmärtänyt sanoneensa mitään väärää. Kaikki miehet ei vaan pidä raskausvartalosta, eivätkä varmaan ymmärrä kuinka suuren työn nainen tekee raskauden ja synnytyksen aikana. Kroppa ei välttämättä koskaan tule samanlaiseksi takaisin vaikka kilot lähtisivätkin!

Et todellakaan oo herkkis. Mulla on aina raskauksien aikaan tullut myös paljon kiloja, eikä ne ole hetkessä kadonnut. Nyt poika 4kk ja raskauskiloja vielä ainaki 20kg tallella.
No pelattiin eilen miehen ja isomman pojan kanssa jalkapalloo ja mie olin maalissa. No, mies siinä hetken pelailtuaan kysyi miettivästi:"mikshän noi sumopainijat ei ala maalivaheiksi jääkiekkoon...." Voitte uskoo ku vetäsin herneet nenään ja lähin pienemmän kans käveleen. Mies tuntu perään tuumaavan et mikähän sille nyt tuli..:D

Yhteistyössä