Olenko mä sika, jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huo

Vieras
Lähden liikenteeseen nuhaisen ja yskivän lapsen kans? Sillä on jo kuukauden ollu yskää ja lääkärissä käytetty jne ja virkeä hyväntuulinen on, ei mitään kuumeita sun muita ole, eikä yskä johdu keuhkoputken tulehduksesta tai muustakaan.

Ollaan vaan nyhjätty kotona ja pihassa ja tekis mieli käydä kaupassa ja kirjastossa... Mutta mitä mieltä olette?

et oo sika.melkein kaikilla on yskää ja nuhaa.joka ei halua sairastua kannattaa pysyä kotona.jostain saa sen kuitenkin.että tieteski lähdette,kuka jaksaa kotona nyhjätä..

No kiva :) mä aina katselen ympärille et katsooko joku vihaisesti, jos meillä on nuhaa ja käydään jossain. Tosin eipä töistäkään voi olla pois jos on nuhaa ja yskää. Musta vaan tuntuu et terveiden lasten vanhemmat varmaan inhoaa mua jos vien nuhaisen lapsen jonnekin, tai varsinkin yskäisen. Mutta kuitenki ku lapset on virkeitä ja kaikkea niin tylsää jos ei vois mitää tehdä...

Mut kai nuha kuitenki on hyvä syy sille, et voimme huristella autolla ne parit kilometrit ;) toisaalta haluttaa lähteä ja toisaalta en haluais istuttaa nuhaista lasta vaunuissa kun on lähemmäs -10 astetta ja jota tuuli. Onko tässä ristiriita :D

Yhteistyössä