Olenko mä lihava??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaisla-Kerttuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En sanois että LIHAVA, mut on sinulla hiukan ylipainoa.
Voisit saada puotettua muutamia kiloja kun laitat kaikki ylös mitä syöt ja karsit turhat kalorit pois.
Tai lisäät hiukan liikuntaa ;)

Mä olen raskauden jäljiltä aika samoissa mitoissa, ja sanoisin, että ei lihava, mutta kyllä painoa silti pudottaa kannattaisi.

Ei vaan meinaa millään pudota vaikka olen jo tehnyt tuon mitä äskeinen neuvoi, karsia turhat kalorit pois. Kyllä on niin kaikki herkut nyt karsittu, mutta ei vaan tipu paino.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen raskauden jäljiltä aika samoissa mitoissa, ja sanoisin, että ei lihava, mutta kyllä painoa silti pudottaa kannattaisi.

Ei vaan meinaa millään pudota vaikka olen jo tehnyt tuon mitä äskeinen neuvoi, karsia turhat kalorit pois. Kyllä on niin kaikki herkut nyt karsittu, mutta ei vaan tipu paino.

Mä suosittelen et liityt keventäjiin. Sieltä saat selvemmät kalorilaskurit ja sen et mitä kannattaa syödä. Mä kans yritin eka itse räpiä eteenpäin,mut ei siittä mitään tullut. Nyt ku olen keventäjissä niin johan alko kilot lähteen ja samaa evästä syön ku ennenki mut vähän erillalailla. Ja lisää kasviksia.
Suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lih:
et ole. Minä olen(120kg 168cm)

:o BMIsi on 42,5 ja yli 40 on sairaalloisen lihava.

http://www.painoindeksi.fi/laskuri.htm

No ja mitä se sinua häiritsee. Kyllä kuulkaas jokainen lihava oman tilanteensa tietää.

no ei kuule mitään, sairaalloinen lihavuus ei kuitenkaan enään ole tervettä. latoin vain BMIn mitäs se sinua häiritsee koska koko viesti ei sinulle ollut? vai olenko minä valinnut mikä luku vastaa minkälaista BMItä?

Minä olen 168 cm ja 66.8 kg, ja olen mielestäni kyllä lihava...ainakin 5 kg pitäisi saada pois, ja ennen kaikkea kiinteytettyä tätä kroppaa!
Mutta jokainen määrittelee itse sen painon, jossa on tyytyväinen ja jonka tuntee omakseen. Myös se, minkä painoisena näyttää hyvältä, vaihtelee ihmisen mukaan. Toinen on kauniimpi hieman pyöreänä, joku toinen taas laihempana.
Mitä alkuperäisen kirjoittajan esittämään kysymykseen tulee: et ole varsinaisesti lihava, pullukka kyllä. Tosin vaikea sanoa pelkkien mittojen perusteella miltä näytät.

Joihinkin lukemiin tuijottaminen on miusta aika turhanpäiväistä hommaa, jos itsestä tuntuu hyvältä. Kaksi viimeisintä vakavaa terveydellistä tapausta miun lähipiirissäni on molemmat tapahtuneet himokuntoileville ihmisille (syöpä ja vakava tulehdus). Ei se vaa-an lukema mikään autuaaksitekevä asia ole, varsinkaan jos se muodostuu jonkinlaiseksi pakkomielteeksi elämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja En todellakaan:
suosittele keventäjiä. Pelkkää RAHAN HAASKAUSTA. Painonvartijatkin paremmat

Ja annappa vähän selitystä tälle?
Ensinnäkin vartiat on huomattavasti kalliimpi.
Ja minä olen tyytyväinen ollut keventäjiin. Niin haualnki kuulla silki tälle vähän muutakin selitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisla-Kerttuli:
Pituutta on 167cm ja painoa 74kg.
Olenkos mä lihava? Ja vararengas löytyy juup.

Mä ainakin olen ihan kamala lyllerö vaikka olen suhtkoht samoissa mitoissa :(

PRKLEEN e-pillerit lihotti kun koko ajan oli ihan tolkuton nälkä