Olenko mä kohtuuton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies on ollut tän viikon saikkarilla, mutta kas kummaa se ei ole estänyt omia menoja (harrastuksia ja peleissä käyntiä). On joka päivä paitsi ma ollut harrastuksissaan useamman tunnin, mä olen täällä kotona lasten kanssa. Nyt kun meinasi lähtee tänään juopottelemaan, mä aloin jo olla sitä mieltä, että voisi välillä olla kotonakin ja että huomisaamuna olisi mun vuoro viettää ns. "vapaata" (=vapaata lasten hoidosta). Miehen mielestä mä olen kohtuuton kun estän häntä lähtemästä, aikookin siis kuulemma lähteä autotalliin huomenna kun ei juopotella saa.

Et oo kohtuuton.

Mä mietin äsken olenko kohtuuton itseäni kohtaan. Olen ollut kotona saikulla pari kuukautta ja vastaan yksin lapsen ja kodinhoidosta, mies on aina poissa; opiskelemassa, töissä, treeneissä, hirvimetsällä, peurametsällä jne. Nyt oli ekaa kertaa koko syksynä viikonloppuna kotona ja naapuri pyysi sitä saunomaan. Mä sanoin, että mee vaan, mitäs täällä kolme tylsistymään keskenään, kun voi yksi pitää hauskaa ja kaksi tylsistyä vaan. Joten se lähti sitten.

Yhteistyössä