olenko mä julmaäiti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meidän 5vuotias tulee joka ikinen yö meidän viereen tai illalla jo tulee nukkuun meidän sänkyyn. Mä olen jo tähän niin kyllästyny et nyt poika saa nukkua omassa sängyssä koska minäkin haluan nukkua. Ja omassa sängyssä.
2vuotiaaksi asti nukku ihan täysin omassa sängyssä ja sen jälkeen tuo vaeltaminen alko...syystä ja toisesta.

Minäkin olin julma pari vuotta sitten,silloin 6v tyttömme tuli joka yö viereemme ja minä olisin halunnu NUKKUA....kannoin tytön 2-5krt yössä omaan sänkyynsä....Lopulta lahjottiin(sai rannekellon)kun oppi nukkumaan omassansa.Vieläkin lähes 9veenä herää pari kertaa yössä vessaan ja ei mee sinne mitenkään hiljaa vaan tyyliin "ÄITIII,voiko vessaan jättää valot"...."ÄITIII,meen pissille..."

Meillä lapsen sänky on omassa sängyssämme kiinni. Ajoittain lapsi yöllä tai viimeistään aamulla jonkin verran ennen kellon soittoa tulee viereen ja ainakin nuo yöllä tulemiset todella häiritsevät. Meillä olen jo nyt alkanut illalla lasta neuvomaan, että herätessään yöllä ei tulla vanhempien sänkyyn vaan laitetaan silmät uudelleen kiinni ja nukutaan omassa sängyssä kellon soimiseen asti. Välillä toimii välillä ei.

Ai? Ihanaa, mulla on siis vielä toivoa saada toi poika joskus nukkumaan meidän väliin :D Alkoi 1-vuotiaana nukkumaan yksin ja omassa huoneessaan, meidän sängyssä ei vaan saa unta :/

Yhteistyössä