O
omituinen otus?
Vieras
Mun mielestä kolmen nimen väkisin lapselle änkeminen on tosi tyhmä muoti-ilmiö, samoin kuin se että on pakko olla ne kaikki maksimi neljä kummia. Mä olisin halunnut pojalle vain yhden etunimen kuten mummollanikin on, ihan vaan sen takia että sitä toista nimeä ei kuitenkaan ikinä käytetä missään, ja pojalla on muutenkin pitkä sukunimi. Miehen vaatimuksesta suostuin kuitenkin toiseen nimeen, mutta missään nimessä en olisi suostunut kolmanteen, eikä varmaan sellaista olis keksittykään.
Nyt mä olen sitten kuullut ihmettelyjä siitä että pojalla on "vain" kaksi etunimeä. Samoin ihmiset ihmettelee sitä että pojalla on ihan tavallinen suomalainen miehen nimi, ei siis mitään oliveria, lucaa tai elmo-nemoa. :O Mummot ja papat on tietenkin innoissaan perinteisestä nimestä, ja neuvolantäti oli mys ihan tohkeissaan pojan saatua nimensä, hänen koko asiakaskunnassaan ei kuulemma ole yhtään toista samannimistä poikaa. Kuitenkin Suomessa on 61188 samannimistä ihmistä.
Nyt mä olen sitten kuullut ihmettelyjä siitä että pojalla on "vain" kaksi etunimeä. Samoin ihmiset ihmettelee sitä että pojalla on ihan tavallinen suomalainen miehen nimi, ei siis mitään oliveria, lucaa tai elmo-nemoa. :O Mummot ja papat on tietenkin innoissaan perinteisestä nimestä, ja neuvolantäti oli mys ihan tohkeissaan pojan saatua nimensä, hänen koko asiakaskunnassaan ei kuulemma ole yhtään toista samannimistä poikaa. Kuitenkin Suomessa on 61188 samannimistä ihmistä.