Olenko mä ihan paska mutsi JOS:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Eli siis kun tuo tyttö kaipaa hoitoon. Kaverit on kaikki siellä ja mä jäin työttömäks ennen ku kerkis työ edes kunnolla alkaa ja nyt oon miettinyt miehen kanssa josko 2krt/vko veis lapsen hoitoon?
Ei muuten mutta taas eilen illalla tyttö oli murheissaan, että ei ole hänellä yhtään kaveria. Mä en saa öitäni nukuttua kun mietin tota että lapsi valittaa joka päivä samaa.. En haluais laittaa lasta hoitoon muuten, mutta tosiaan näkis kavereitaan ja oli kuin eri tyttö sillon kun oli siellä.
Mä oon joka päivä leikkiny tytön kanssa monta tuntia, mutta täytyyhän täällä asunnossa siivotakkin ja on tuo nuorempi poika vielä tuossa jonka kanssa täytyy myös leikkiä. Heistä on kyllä seuraa toisilleen, mutta onhan se eri leikkiä ikätovereitten kanssa.

Mä en oikeen tiedä mitä pitäs tehdä kun on se hullua menettää yö unensakkin jo tämmöisestä.

[QUOTE="vieras";22412339]Mä veisin osa-aik hoitoon jos vaan rahat antais periksi; kaverit ja muu touhu, retket, askartelut jne ja saa omanikäistä seuraa.[/QUOTE]

Nimenomaa nää syyt siinä on ja laskettiin jo viime sopimusta irtisanottaessa että maksua 2krt/vko olis 40e/kk Ei niin paha kai.

Mitä sinä sitä ajattelet mitä muut sanoo?
Minulla on käyny pakosta ku meinasin menettää järjen niin hoitaja kotona. ja ihmiset puhuu lämpimikeen vaikka mitä. Mut en mä jaksa välittää et ajatteleeko muut et olen huonoäiti. Mä maksan siitä täydet maksut ja avot. Muille aivan sama,ei se ole keneltäkään muulta pois,

[QUOTE="vieras";22412358]Mitä sinä sitä ajattelet mitä muut sanoo?
Minulla on käyny pakosta ku meinasin menettää järjen niin hoitaja kotona. ja ihmiset puhuu lämpimikeen vaikka mitä. Mut en mä jaksa välittää et ajatteleeko muut et olen huonoäiti. Mä maksan siitä täydet maksut ja avot. Muille aivan sama,ei se ole keneltäkään muulta pois,[/QUOTE]

Kai sitä nyt pohtia saa.. Varsinkin jos itse on epävarma siitä kannattaako se ja haluaako tehdä niin. Mukavaa saada ns."taustatukea"

Riippuu minkä ikäisestä lapsesta on kysymys... Yli 3-vuotiaan virikehoidon ymmärrän jotenkuten. Mutta kerhotoimintaakin löytyy varmasti, jos ei nyt ihan korvessa asu...

[QUOTE="vieras";22412396]Oikeesti eiks teillä oo ketään kavereita joilla lapsia joita nähdä esim iltaisin ? Kurjaa jos lapsen ainoat kaverikontaktit on jossain hoitopaikassa..[/QUOTE]

En ole ap. mut meidän lapset kaipaa koko ajan kavereita. Vaikka koulussa/hoidossa on kavereita päivisin. ja kotona sisaruksia suht samanikäisiä. Mu aina ne sanoo ettei ole ketään kaveria. Ja kylänraitti kuhisee kavereita ja naapuritssa on. Ja sukulaisia on samanikäisiä vaikka muille jakaa. Ja käydään kylässäkin lähes joka viikko tai meillä kyläillään.

Mut silti lapset kaipaa aina kavereita ;)
Suhteellista nuo lasten sanomisetkin.

[QUOTE="noh";22412384]Riippuu minkä ikäisestä lapsesta on kysymys... Yli 3-vuotiaan virikehoidon ymmärrän jotenkuten. Mutta kerhotoimintaakin löytyy varmasti, jos ei nyt ihan korvessa asu...[/QUOTE]

yli 3v on kyseessä (tai no 3.5v) ja täällä korvessa missä me asutaan, ei juurikaan muuta kun uskonnollisia kerhoja ja me ei kuuluta kirkkoon, niin en niihin halua mennä.

[QUOTE="vieras";22412396]Oikeesti eiks teillä oo ketään kavereita joilla lapsia joita nähdä esim iltaisin ? Kurjaa jos lapsen ainoat kaverikontaktit on jossain hoitopaikassa..[/QUOTE]

Mä olen niin nuori että mun ystäville ei oo lapsia vielä siunaantunut. Onhan se kurjaa mutta mä en siihen voi vaikutaa..

Eli siis kun tuo tyttö kaipaa hoitoon. Kaverit on kaikki siellä ja mä jäin työttömäks ennen ku kerkis työ edes kunnolla alkaa ja nyt oon miettinyt miehen kanssa josko 2krt/vko veis lapsen hoitoon?
Ei muuten mutta taas eilen illalla tyttö oli murheissaan, että ei ole hänellä yhtään kaveria. Mä en saa öitäni nukuttua kun mietin tota että lapsi valittaa joka päivä samaa.. En haluais laittaa lasta hoitoon muuten, mutta tosiaan näkis kavereitaan ja oli kuin eri tyttö sillon kun oli siellä.
Mä oon joka päivä leikkiny tytön kanssa monta tuntia, mutta täytyyhän täällä asunnossa siivotakkin ja on tuo nuorempi poika vielä tuossa jonka kanssa täytyy myös leikkiä. Heistä on kyllä seuraa toisilleen, mutta onhan se eri leikkiä ikätovereitten kanssa.

Mä en oikeen tiedä mitä pitäs tehdä kun on se hullua menettää yö unensakkin jo tämmöisestä.

meidän poika on hoidossa TÄYDEN päivän 3krt/vko, se on maksanut meille välillä alle 40e/vko, ja nyt 0e, (vaikka tulot eivät ole ''muuttuneet''...
SE KANNATTAA!!

Meillä esikoinen on hoidossa 2-3 pv/vko, sitä tosin suositeltiin neuvolassa ihan puheenkehtyksenkin takia, tytöllä kun on viivettä siinä. Mie oon kuopuksen kanssa kotona vielä, pitää tuokin nuorempi laittaa hoitoon jos/kun mie nyt jotain tekemistä löydän itelleni.

Ja siis kannattaa laittaa hoitoon jos tosiaan siellä viihtyy ja jos rahatilanne antaa myöten. Meillä on tyttö tykänny olla, on kaiketi löytänyt uusia kavereita vaikka viikottain yritetään tavata esim.sukulaisia kellä ois lapsia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Meillä on tämä tilanne ja se todellakin on KURJAA :(. Valitettavasti kaikilla ei ole niin paljon ystäviä tms eikä sitä tarvi nauraa :(

Yhteistyössä