Olenko mä ainoa, jota ei vois olympialaiset vähempää kiinnostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En seuraa urheilua televisiosta ikinä muutenkaan. Miksi nyt pitäisi, kun on isommat kisat? En ole yhtään katsonut, eikä ole kiinnostusta katsoakaan. Olenko mä jotenkin poikkeava? Töissä ei kahvitauolla puhuta juurikaan mitään muuta kuin kisajuttuja. Ylipainoiset penkkiurheilijat (=naiset) arvostelevat urheilijoiden huonoja suorituksia, vaikka itse ovat niin laiskoja ja epäurheilullisia, etteivät viitsi edes portaita käyttää, vaan hissiä aina. Mä jätän kohta menemättä sinne kahvitauolle, kun en jaksa enää kuunnella sitä juttua, äh.

Joo en tosiaan katso eikä kiinnosta yhtään. Onneksi ei miestäkään. Lätkässä saattaa tulla jotain mitalipelejä katsottua jos Suomi sinne saakka pääsee, siinä kaikki. Eikä nekään niin paljon kiinnosta että seiskalta aamulla heräisin katsomaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja suututtaa kun aamuisin lastenohjelmien paikalla on tullut niitä kisoja.

Meidän vakiot Taotao ja Alfred J. Kwak on jääneet kuukaudeksi ohjelmistosta ton typeryyden takia. Oon katkera :(

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja suututtaa kun aamuisin lastenohjelmien paikalla on tullut niitä kisoja.

Meidän vakiot Taotao ja Alfred J. Kwak on jääneet kuukaudeksi ohjelmistosta ton typeryyden takia. Oon katkera :(

Yleensä aina jos jossain on jotain urheilua tyrkyllä niin se on aina mun tai lasten suosikkiohjelmat jotka saavat väistyä. Mua harmittaa sellainen oikein todella. Siis eihän siinä mistään hätäuutislähetyksestä ole kysymys. Kai nyt aikuiset miehet voi urheiluaan iltaan asti odottaa tai vaikka ensi viikkoon. Ihan sama, jos saavat tietää tulokset etukäteen. Viihdettä se kuitenkin vaan lopulta on. Ja urheilukanavia on telkkari väärällään. Pysyisi sitten mokoma siellä eikä joka tuutista tunkisi.

Yhteistyössä