Olenko mä ainoa jonka mielestä todella ärsyttävää kun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ärsytys

Vieras
ilmoitukseesi tulee 20 sellaista tarjousta jotka olet jo rajannut pois tuotteen kriteereissä?

Minulla on rattaiden ostoilmoitus netissä, ilmoituksessa lukee "Ostetaan tuplarattaat *kaupunki* läheltä, 4 pyöräiset, vm 2005->, max. 350e"

YHDETKÄÄN tarjotut rattaat eivät ole noita "suuria" kriteerejä täyttänyt, on tarjottu monia rattaita ihan toiselta puolelta Suomea, on tarjottu 3-pyöräisiä, 400-600e maksavia, ja paras on että vasta kun olet kuvia pyytänyt, ja ummet ja lammet rattaista kuullut, sekä todennut ne ostavasi jos vastaavat kuvailua ja kysyt että mistä ja milloin rattaat voi noutaa, toteaa myyjä että postitse olisi varmasti kannattavampaa kun rattaat ovat täällä 600km päässä. Tai sitten kierrellään ja kaarrellaan, kerrotaan rattaista kaikki pienetkin yksityiskohdat ja laitetaan sp tukkoon kuvia, lopulta ehkä 3 viestin jälkeen saat vastauksen että rattaat muuten maksavat melkein tuplasti sen mitä olet valmis niistä maksamaan...

Miehen mielestä tässä ei ole mitään outoa, "aina kannattaa tarjota" minua taas ärsyttää jo lukea noita uusia viestejä kun epäilyttää että mistä kaukaa nämäkin taas on tai miten paljon nämäkin taas maksaa...

Yhteistyössä