L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:olet, jos eituohon ikään ole amamttia saanut hankittua B)
Alkuperäinen kirjoittaja Yap:Olet, et sen takia että sinulla ei ole ammattia. Mutta siksi että lapsesi on tarhassa ja et ole töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:olet, jos eituohon ikään ole amamttia saanut hankittua B)
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:olet, jos eituohon ikään ole amamttia saanut hankittua B)
Otappa sinä luuseri huomioon ap:n lapsien iät.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:olet, jos eituohon ikään ole amamttia saanut hankittua B)
Saanut ensimmäisen 19-vuotiaana?
Mitä tehnyt ennen sitä monta vuotta peruskoulun jälkeen....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:olet, jos eituohon ikään ole amamttia saanut hankittua B)
Sanoo keittäjätäti sörsselsön, kirjoittamisen kandidaatti maisteri. B)
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:olet, jos eituohon ikään ole amamttia saanut hankittua B)
kuule, luuseri on ihminen joka ei oo saanut mitään aikaan.
lasten teko ja kotna olo eio oo työtä
ja minä olin jo 19v töissä, kun mulla oli ammatti aj kouluttauduin lisää myöhemmin, lapset ei ole este opiskelulle, mllakin oli nää isommat lapset aika pieniä kun opiskelin.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:kuule, luuseri on ihminen joka ei oo saanut mitään aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:olet, jos eituohon ikään ole amamttia saanut hankittua B)
kuule, luuseri on ihminen joka ei oo saanut mitään aikaan.
ja minä olin jo 19v töissä, kun mulla oli ammatti aj kouluttauduin lisää myöhemmin, lapset ei ole este opiskelulle, mllakin oli nää isommat lapset aika pieniä kun opiskelin.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:kyllä kaikki jolla ei ole ammattia tai työtä 25 ikävuoten menenssä on luusereita. jos menee amamttilukioon niin ammattion jo 19-20 vuotiaana ja kaksi tutkintoa.
Alkuperäinen kirjoittaja luuser:kiitos teille jotka ette ruvennu luuseriksi nimittäänen tosiaan toedä miksikä haluan ja menossa 23 päivä ammatinvalintapsykologille,jos johki tykokeilun pääsisi