olenko luuseri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luuser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä ikää saman verran eikä ammattia. Kohta kolme lasta jonka takia kotona. Töissä en ole ollut viiteen vuoteen mutta työpaikka odottaa kun haluan töihin palata(nyt kumminkin edessä taas ihan pian alkava äitiysloma.)

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
olet, jos eituohon ikään ole amamttia saanut hankittua B)

Otappa sinä luuseri huomioon ap:n lapsien iät.

kuule, luuseri on ihminen joka ei oo saanut mitään aikaan.

lasten teko ja kotna olo eio oo työtä

ja minä olin jo 19v töissä, kun mulla oli ammatti aj kouluttauduin lisää myöhemmin, lapset ei ole este opiskelulle, mllakin oli nää isommat lapset aika pieniä kun opiskelin.

hohhoijaa :headwall: :headwall: :headwall:

et todellakaan ole mikààn luuseri!!!! jokainen tekee asiat omaan tahtiin ja jokaisella on erilaisia elàmàntilanteita. ei tyòssàkàyminen tai kotona olo tee ihmisestà luuseria, ei àitiys tai lapsettomuus, ei terveys tai sairaus. ihan muut asiat tekevàt ihmisestà luuserin, eikò vain?

No höh. Vaikka vastasinkin, että on mielestäni luuseri niin tästä en ole kyllä samaa mieltä.
Vaikka minulla on ammatti + työkokemusta useita vuosia iästä huolimatta ( 22) niin silti pidän lasta / lapsia suurimpana saavutuksena ja lasten kasvatusta tärkeimpänä työnä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
olet, jos eituohon ikään ole amamttia saanut hankittua B)

Otappa sinä luuseri huomioon ap:n lapsien iät.

ja minä olin jo 19v töissä, kun mulla oli ammatti aj kouluttauduin lisää myöhemmin, lapset ei ole este opiskelulle, mllakin oli nää isommat lapset aika pieniä kun opiskelin.

Mutta tekeekö se sun mielestä luuserin, jos ei halua opiskella vielä, kun lapset ovat pieniä? Olet kyllä itse melkoinen luuseri herneaivo, jos sun ajatukset on noin mustavalkoiset. Itselläni ei ole ammattia, kävin lukion, jonka jälkeen olin pari vuotta töissä. Sitten sain lapsen, joka menee ensi syksynä 1,5 vuoden ikäisenä tarhaan, siihen asti haluan olla täysipainoinen kotiäiti. Minua odottaa koulupaikka ja alan vuoden päästä opiskelemaan sosionomiksi. Valmistun suunnilleen 27 vuotiaana. Eli olen sinun käsitysten mukaan luuseri.

kyllä kaikki jolla ei ole ammattia tai työtä 25 ikävuoten menenssä on luusereita. jos menee amamttilukioon niin ammattion jo 19-20 vuotiaana ja kaksi tutkintoa.

Tai ihminen joka ajaa Fiat Tipolla on luuseri B)

Pelkästään noilla tiedoilla ei voi tehdä päätöstä oletkö luuseri. Voi olla, että olet syrjäytynyt työelämästä, mutta voi olla, että olet tarkoituksella kotiäiti ja ehkä teetkin vapaaehtoistyötä siinä rinnalla, ehkä sulla on erityislapsia ja olet ns. omaishoitaja...

kiitos teille jotka ette ruvennu luuseriksi nimittään:) en tosiaan toedä miksikä haluan ja menossa 23 päivä ammatinvalintapsykologille,jos johki tykokeilun pääsisi

Alkuperäinen kirjoittaja luuser:
kiitos teille jotka ette ruvennu luuseriksi nimittään:) en tosiaan toedä miksikä haluan ja menossa 23 päivä ammatinvalintapsykologille,jos johki tykokeilun pääsisi

Pidetään peukut pystys et kiinnostava homma löytyis =)

Yhteistyössä