Olenko listinyt jonkun entisessä elämässäni??!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvierrassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vvvierrassa

Vieras
Kun toistuvasti näen unta, että piilotan ruumista. Viimeksi olin tuhoamassa viimeisiä todisteita, korvia, jollain ihme laitteella. Sekoitin niitä maaperään. ihan kauhean ahdistava ja todellisen tuntuinen uni ja syyllisyys on käsin kosketeltavaa. Miten tuosta unesta pääsee eroon?

et oo.
mun kaverin lapsi näki toistuvasti jotain samaa kamalaa painajaista, ja kävi jossain uniklinikalla, eikä sen jälkeen oe nähnyt sitä. Tarkemmin en tiedä mistä oli kyse..

Onko sulla huolia, pelkoja, muuta ahdistavaa elämässäsi, jota et halua ajatella? Tai ehkä päättymässä joku paha vaihe?

Jos tunnet ketä paloittelet,niin onko kyseessä joku jota ehkä pelkäät, olet epävarma hänen suhteensa tai hän on aiheuttanut sulle joskus pahaa, mutta et voi puhua tai näyttää hänelle tunteitasi?

Mä näin joitakin vuosia sitten toistuvasti sellaista unta, että olin tappanut erään sukulaiseni ja piilottelin sitä ruumista milloin milläkin konstilla. Ihan kauhea uni, mutta se johtui eräästä toisesta (mitenkään tappamiseen tai siihen ihmiseen liittymättömästä!) jutusta elämässäni, jonka ratkettua se unikin jäi lopulta pois.
Mulla auttoi sellainen, että kirjoitin aina unen nähtyäni ne yksityiskohdat, niin karmeita kuin ne olivatkin, paperille ja mietin, mitä aivoni yrittivät niiden kautta prosessoida.

Yhteistyössä