Olenko liian vaativa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaativa akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaativa akka

Vieras
Miehes on peliriippuvainen, pelaa netissä että livenä. On myöntänyt ongelman ja käy terapiassa.

Hän haluaisi kuitenkin jatkaa vielä näitten livepelien pelaamista kun se on lähinnä sosiaalinen tapa. Kaikki kaverit on "pokeripiireistä", yleensä peliin osallistumien maksaa n.50?, näitä siis haluaisi pelailla. Netissä pelaamisen lopettaa kokonaan.

Minun mielestäni hänen pitäisi lopettaa kaikki uhkapelit, silläkin uhalla että ne kaverit menee.

Olenko liian vaativa?

Taustatietona kerrottakoon että miehellä on n.30t? pelivelat.

...täällä myös.

En enää jaksa tätä! Kaikki vapaa aika menee pelien äärellä,me ei tehä mitää ikin yhdessä! Se pelas ennen pc:llä mut oon kiristäny sitä hieman, ni siirtynyt xboxin kimppuun! JA KAIKEN HUIPPU ON SE ET KOKOAJAN KUULUU SEN PELAESSA KAIKEN MAAILMAN KIROSANOJA, JA HUUTAEN VIEL!

ja mies muka haluu vauvan, ja mä en ala sen kaa mitää ees suunnittelee ennneku lopettaa pelit ja kiroilun... :(

Mitäs kavereita ne sellaiset on, jotka häippäävät jos toisella on vaikeaa (peliriippuvuus)!

Jos nämä kaverit eivät miestäsi muualla halua nähdä kun peleissä, niin eivätpä kummoisia kavereita ole menetettäväksi.

Yhteistyössä