Olenko liian julma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julma vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hehheh. Minä en suostuisi lähtemään tuonikäisten kanssa yhtään minnekään, kaikkein vähiten jonnekin järvenrantahuvilaan lasten kanssa napottamaan miehen hujeltaessa ympäri selkiä veneellään. Antaisin miehen mennä ihan rauhassa itsekseen ja pyytäisin meille vaikka kaverin kylään ja olisin ihan rauhassa lasten kanssa.

Minusta se ei olisi edes julmuutta vaan silkkaa käytännöllisyyttä ja järjenkäyttöä.

Piika-äiti

No etteköhän te jotenki saa sitä aikaa jaettua. Mut ymmärrän kyllä, että ei ole kiva valmistella reissua päivätolkulla ja sit istua yksin muksun kanssa sisällä ja toinen on oikeasti lomalla. Koitahan jaksaa ja keskustella miehesi kanssa. Mutta en kyllä suosittele kalastuksen kieltämistä kokonaan, ehkä sillon toisena päivänä..? Kerrohan miten teillä sitten meni siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
hehheh. Minä en suostuisi lähtemään tuonikäisten kanssa yhtään minnekään, kaikkein vähiten jonnekin järvenrantahuvilaan lasten kanssa napottamaan miehen hujeltaessa ympäri selkiä veneellään. Antaisin miehen mennä ihan rauhassa itsekseen ja pyytäisin meille vaikka kaverin kylään ja olisin ihan rauhassa lasten kanssa.

Minusta se ei olisi edes julmuutta vaan silkkaa käytännöllisyyttä ja järjenkäyttöä.

Piika-äiti

Juu, näin tekisin minäkin mut tähän hätään saa ketään kaveria ittelleni tänne, joten lähden mukaan. Nähdään samalla isomummua ja muita sukulaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Mutta eikö YHDEN, edes YHDEN loman vois pyhittää VAIN ja AINOASTAAN perheelle. Mikä loma se mulle on jos kitisen kahden lapsen kanssa "vieraassa" mökissä lämitellen vettä ja tiskaten jne jne...

Kyllä mun mielestä voisi, toisaalta säkin voit jäädä kotiin ja antaa ukon kokata ja tiskata ihan itse. Nauti sinä viikonloppuvapaasta omilla ehdoillasi.

En kalastusta oo koskaan kieltäny omalta ukolta mutta kunhan ei koko aikaa mökillä kalasta. Pari lomaa kun on niinkin mennyt, että ukko vaan kalastaa. Nykyään kalastaa aina muutaman tunnin päivässä ja loput on sitten meidän kanssa, mökillä siis.

Itse en kyllä tuollaisia ehtoja latelisi :) Ajattele, jos sieltä vaikka saalistakin saisi ja voisitte iltamyöhäisellä sitten vaikka savustaa tai muuten valmistaa kalaherkkua.

Yhteistyössä