H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:olen 167cm pitkä ja painan 64kg?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Miksi sä tollasia kysyt,et todellakaan ole,täällä joidenkin mielestä olet läski vaikka painaisit 50kg...
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:olen 167cm pitkä ja painan 64kg?
Vaikea sanoa näkemäti.
Itsellä on tuo paino tavoitteena ja olen 176 cm.
Alkuperäinen kirjoittaja kerroppas :Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:olen 167cm pitkä ja painan 64kg?
Vaikea sanoa näkemäti.
Itsellä on tuo paino tavoitteena ja olen 176 cm.
no paljon painat nyt??
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Miksi sä tollasia kysyt,et todellakaan ole,täällä joidenkin mielestä olet läski vaikka painaisit 50kg...
kun minusta tuntuu että olen ja pelkään sairastuvani kohta johonki syömishäiriöön kun yritän vain puottaa painoani.. tuo paino juttu hallitsee liikaa minun elämääni..jos kilokin tulee lisää se masentaa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:No, ei se pituuspaino-suhde aina kerro kaikkee. Itellä mittaa vain 158cm ja tavoitepaino 65 kg. Kuulostaa kai isolta painolta, mut sillon olen ihan sopusuhtainen nainen.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Et tosiaan, ihannepainossa!Mä olen sua lyhyempi ja painan enemmän :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Miksi sä tollasia kysyt,et todellakaan ole,täällä joidenkin mielestä olet läski vaikka painaisit 50kg...
kun minusta tuntuu että olen ja pelkään sairastuvani kohta johonki syömishäiriöön kun yritän vain puottaa painoani.. tuo paino juttu hallitsee liikaa minun elämääni..jos kilokin tulee lisää se masentaa..![]()
Siun normaalipaino on noin 47-67kg, joten hyvänpainonen oot :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Miksi sä tollasia kysyt,et todellakaan ole,täällä joidenkin mielestä olet läski vaikka painaisit 50kg...
Alkuperäinen kirjoittaja virhe:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Miksi sä tollasia kysyt,et todellakaan ole,täällä joidenkin mielestä olet läski vaikka painaisit 50kg...
normaalipaino on kyllä 57-67kg ei missään nimessä 47 silloin olisi painoindeksiki vain 16 huhhuh.