Olenko lihava? Mielipiteitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruoskikaa mua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruoskikaa mua!

Vieras
Eli mitat 171/73? Ja ikää 26. Mulla on leveä lantio ja kapea vyötärö, paino on jakautunut sinänsä tasaisesti ja lihasta on, mutta kahdessa vuodessa oon lihonut 10 kg (olin selkäleikkauspotilaana) ja olo alkaa olla hankala. Kuvan laittaminen ei nyt valitettavasti onnistunut, kun koneeni ei suostu yhteistyöhön. Vaatekoko 38 ja ikäväkseni se taitaa kohta olla jo 40. Hyi. Tiedän siis kyllä että olen normaalipainon rajoissa, juu, mutta rehellisesti, ei kai näillä mitoilla voi olla hoikka? Millä painolla olisin teidän mielestä hoikka? Ihan mielenkiinnosta. Jotenkin havahduin tilanteeseeni vasta nyt ja suuri ahdistus. Vatsamakkarat ahdistaa eniten, kun ne tuntuvat ikävältä esim. istuessa.

Mä oon 173 ja painan 69. Jonkun mittarin tulos oli että olen tanakka. Heh. Itse kuitenkin haluan laihtua muutaman kilon, koska olen OMASTA MIELESTÄNI vähän liian tuhti verrattuna siihen mistä itse itsessäni tykkään.

mä olen 25v, 165cm ja 69kg. painan nyt enemmän kuin koskaan, vaikka olen mielestäni ollut lihavempikin. viimeiset 3kk olen harrastanut väh. 4x / vko liikuntaa, paino ei tipu. en ole koskaan vaakaa tuijottanutkaan, vaatteistahan sen huomaa. ja huomaan että olen laihtunut vaikka paino ei olekaan tippunut. lihasta se vaan on :D toivottavasti..pläääh. ja olen kokoa 38/40, riippuu miten tiukkaa paitaa ym haluaa sillä kertaa ostaa..

mutta siis ei varmaan kannata sitä vaakaa pelkästään tuijottaa.peiliä kantsii katsella :)

No mä olen myös 171 pitkä ja painoa himpun verran enemmän kuin sinulla. Ja kyllä, pidän itseäni, jos en nyt lihavana, niin ylipainoisena. Mulla myös leveä lantio, kapea vyötarö, leveät hartiat. Haluaisin olla noin 60-65 kg.

Peiliä olen just katellutkin ja huomannut kyllä muutoksen,mutta vaa'alla käynti toi lisäjärkytyksen, en arvannut, että niitä kiloja ihan noin paljoa olisi tullut.. Mielestäni oon tanakka, ja kans painan nyt enemmän kuin koskaan, vaikka monien mielstä taas olen sopiva (epäilen salaliittoa; valehtelevat;). Matkalla painoon 62, se on ollut hyvä ja silloin tunnen olevani hoikka ja hyvinvoiva.

olen normaali, isoluinen..muodokas, mutta en koe olevani millään tavalla lihava. eräs ystäväni painaa minua aika paljonkin vähemmän, mutta hän on pieniluinen, ei harrasta urheilua (ei siis lihaksia) ja maha on, anteeksi nyt vain, aikasta iso, roikkuu massana.hänkään ei ole minusta lihava, mutta selvästi pullea, jalat ovat tikut.housuja hän pitää mahan alla joka sitten roikkuu housujen päällä.
mitä tällä tahdon sanoa on se että paino ei ole kaiken a ja o.

Mun mitat on 172cm ja 66kg. Välillä tunnen itseni norsuksi, mutta välillä taas tuntuu et kai mä olen ihan hyvä näin. Tavoite olisi joskus vielä painaa 60kg, niin kuin silloin joskus...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Mikä on vyötärön ympärys? Se on ratkaisevin tieto terveyden kannalta.

Just mittasin, eli 79 näyttäisi olevan. Pitää huomioida mittauksen mahdolliset epätarkkuudet..

Eli et ole mikään lihava, mutta ehkä hieman pehmeä. Kumminkaan et mikään riskivartalo. Sehän on terveellistä, että paino tulee naiselle reisiin ja lantioon, ennemminkin, kuin vyötäröön.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Just mittasin, eli 79 näyttäisi olevan. Pitää huomioida mittauksen mahdolliset epätarkkuudet..

Eli et ole mikään lihava, mutta ehkä hieman pehmeä. Kumminkaan et mikään riskivartalo. Sehän on terveellistä, että paino tulee naiselle reisiin ja lantioon, ennemminkin, kuin vyötäröön.

No en nyt riskivartalo, mutta minusta on kiva näyttää myös hyvältä, vaikka ei sinänsä vaaraa olisikaan. noh, tästä se lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No en nyt riskivartalo, mutta minusta on kiva näyttää myös hyvältä, vaikka ei sinänsä vaaraa olisikaan. noh, tästä se lähtee.

Sun on helpompi näyttää hyvältä, jos vertaa sellaiseen, jolla kaikki kertyy mahaan. Eli ihan muutaman kilon pudotus luultavasti jo näkyy ja olet tyytyväinen.

Yhteistyössä