Olenko läski? TURHA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sanosin että sulla on ihan h***tin suuret tissit ja ihmettelen miten se on mahdollista ilman leikkausta. Vaihtoehtona tietenkin on että olet laihduttanut sata kiloa mutta tisseihin on jääny painoa.

Ystäväni väittää kivenkovaan että olen läski, kun oli kuulemma painoindeksini laskenut. Sanoin että rinnoista tulee painoa muttei välittänyt ja haukkui läskiksi.

Normaalipainoinenhan tuo on. Jos ei peilissä näytä läskiltä eikä hylly makkarat vyötäröllä ei mitään syytä huoleen. Esimerkiksi itse olen 58kg ja 155cm. Kuulostaa siltä kuin olisi pari kiloa ylimääräistä muttei ole, olen hoikka, mutta luut on raskasta tekoa.

[QUOTE="hmmm";23406061]Normaalipainoinenhan tuo on. Jos ei peilissä näytä läskiltä eikä hylly makkarat vyötäröllä ei mitään syytä huoleen. Esimerkiksi itse olen 58kg ja 155cm. Kuulostaa siltä kuin olisi pari kiloa ylimääräistä muttei ole, olen hoikka, mutta luut on raskasta tekoa.[/QUOTE]

pikemminkin varmaan lihakset painaa, koska luiden piikkiin painoa ei voi laittaa. aikuisen luut painaa yhteensä n. 4 kiloa ja muutaman sadan gramman heittoja voi olla.

onkohan sinulle kokoa tuolla nettiputiikissa: www.lumingerie.fi

minun kokoni on myös pieni ympärys ja iso kuppi. tilasin tuolta kahdet imetysliivit ja olen tyytyväinen