Olenko lapsellinen jos en vastaa kun mies soittaa tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gabi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gabi

Vieras
Kun mua ottaa niin aivoon kun miesystävä ei voinut hakea mua luokseen tänään päivällä vieraitten vuoksi. No ei siinä ehkä muuten mitään mutta tämän vuoksi me nähdään nyt vasta seuraavan kerran varmaan juhannuksen jälkeen. Silloinkin yhden yön voimme olla yhdessä ja sitten taas muutaman päivän tauko. Olin eilen hänen luonaan yötä ja sitä ennen oltiin nähty keskiviikkona.

Mua nyt niin ärsyttää että tekisi mieli jättää vastaamatta puhelimeen kun/jos mies soittaa. Lopetin viime puhelun varmaankin niin tuimasti että ei välttämättä edes soita tänään. Sitäkin mietin että eikö hakenut mua sen vuoksi ettei kehtaa esitellä mua sukulaisilleen. :( Olemme olleet yhdessä parisen kuukautta.

Tuli mieleen kyllä sekin että kun nyt olen ärtynyt niin ehkä olisi parempikin etteme puhuisi etten sano mitään peruuttamatonta. Jos antaisin itseni ensin rauhoittua.

Mies ei koe teidän suhdetta niin vakavaksi että haluaa esitellä sukulaisilleen.
Minusta se on ihan hyvä,en mä ainakaan tykkäis jos mun mahdollinen mies olis kaikki naiskaverinsa käyny tutustuttamassa koko sukuun ja mä olisin se viidessadasyhdeksäskymmenes akka joka suvulle esiteltäis.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No mun mielestä olet lapsellinen jos et vastaa.

No niin varmasti olenkin mutta harmittaa niin kamalasti. Tässä on sitten yli viikon tauko tapaamisissa. Ja kun mies sanoi että no ei sille voi mitään. Aivan kuin olisi ollut aivan sama hänelle nähdäänkö vai ei. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No niin varmasti olenkin mutta harmittaa niin kamalasti. Tässä on sitten yli viikon tauko tapaamisissa. Ja kun mies sanoi että no ei sille voi mitään. Aivan kuin olisi ollut aivan sama hänelle nähdäänkö vai ei. :(

En usko että asia on ihan niinkään että miehelle on ihan sama. Mä olen itse aikalailla vastaavanlaiseen "oikutteluun" pilannut yhden suhteen ja silloin päätin, että en enää "pelaa mitään pelejä". Jos mies soittaa, niin sinuna minä vastaisin ja sanoisin, että mulle tuli paha mieli kun et hakenut mua tänään sinne. Jos nyt jätät vastaamatta, niin varsin todennäköisesti mies ei edes käsitä, että mistä on kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

:D Hei, kamoon.. miehet on niin yksinkertaisia. Se mes vaan meinaa, ettei sille voi mitään ettette tapaa. :D Jos se olis hänelle ihan sama, että tapaatteko te vai ette, niin se olis sanonut, että "ihan sama". No joo. Mä aina jankutan tätä täällä.. :D Ei mun mielestä miehet ole tyhmiä, mutta hyvin usein miehet ajattelee asiat vaan paljon suoremmin kuin naiset. Ei ne lue rivien välistä, eikä niiden juttuja kannata myöskään lukea rivien välistä, kun ei siellä mitään ole. :D

En mäkään esittelisi ketään, jonka olen tuntenut vasta pari kuukautta. Ja mitä yksi viikko tekee? Ainahan sitä voi soitella sen viikon aikana. Parempi se on, että tulee hiukan taukoakin, ettei kyhnätä kylki kyljessä kyllästymiseen saakka.

Joten vastaus kysymykseesi: olet lapsellinen, jos et vastaa. ja miehen logiikalla se ei soita sulle enää uudelleen, vaan olettaa, että sinä soitat. Hän todennäköisesti olettaa, ettet vaan kuullut puhelinta. Miehiä ei tosiaan kannata tulkita mistään rivien välistä. ne kyllä sanoo mitä tarkoittaa. Tulipa mieleen yksi juttu ajalta, jolloin oltiin seurusteltu vasta vähän aikaa. Tuli viikonloppu eikä nähty silloin lainkaan. Sovittiin vaan, että voidaan sitten soitella. Odotin hänen soittoaan koko viikonlopun ja maanantaina sitten skitsosin, että mikset soittanut. Miehen vastaus oli: ei mulla ollut mitään asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
En mäkään esittelisi ketään, jonka olen tuntenut vasta pari kuukautta. Ja mitä yksi viikko tekee? Ainahan sitä voi soitella sen viikon aikana. Parempi se on, että tulee hiukan taukoakin, ettei kyhnätä kylki kyljessä kyllästymiseen saakka.

Joten vastaus kysymykseesi: olet lapsellinen, jos et vastaa. ja miehen logiikalla se ei soita sulle enää uudelleen, vaan olettaa, että sinä soitat. Hän todennäköisesti olettaa, ettet vaan kuullut puhelinta. Miehiä ei tosiaan kannata tulkita mistään rivien välistä. ne kyllä sanoo mitä tarkoittaa. Tulipa mieleen yksi juttu ajalta, jolloin oltiin seurusteltu vasta vähän aikaa. Tuli viikonloppu eikä nähty silloin lainkaan. Sovittiin vaan, että voidaan sitten soitella. Odotin hänen soittoaan koko viikonlopun ja maanantaina sitten skitsosin, että mikset soittanut. Miehen vastaus oli: ei mulla ollut mitään asiaa.

Meillä on muutenkin yhteinen aika kortilla joten siksi yli viikon tauko tuntuu ikävältä. Vastasin puheluun mutta eipä ole yhtään parempi mieli mulla. Suoraan sanoen v*tuttaa.

Yhteistyössä