olenko kohtuuton kun....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja grrrr...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

grrrr...

Vieras
...sain kilarit siitä,että mies eilen illalla joi itsensä humalaan lasten nähden? (lapset 11v). Ihan mukavaa peli-iltaa porukalla vietettiin,mies vaan välillä kävi "saunaan puita laittamassa",ja yhtäkkiä huomasi,että se on ihan kännissä!!! Muksut ei ainakaan kommentoineet asiaa,mutta luulen että huomasivat eron normaaliin... Siis,älkää käsittäkö väärin,en oo mikään absolutisti,mutta aina pitänyt periaatteen,että lasten nähden ei humalluta! Voi ottaa lasin viiniä,pullon olutta tai siideriä,mutta EI humalaan asti! "otin vaan kolme lasia viiniä",puolusti mies,mutta musta määrällä ei oo merkitystä,se yks suullinenkin on liikaa jos siitä humaltuu!!

No ihan ymmärrettävästi suutuit, jos kerta mies oli tietoinen suhtautumisestasi. Olen itse kärsinyt vanhemman juomisen takia, aina sai pelätä koska kaljoissa. Mutta jossei tuo ole toistuvaa eikä pahantahtoista ei kai niin vakavaa

ei toistuvaa ja hauskaakin oli kaikilla (mullakin siihen asti kun tajusin että kännis on)... Mutta hyvin tietää mun kannan asiaan,paljon puhuttu siitä,koska ite oon lapsena isäni juomista katsellut,ja siitä ehkä asiassa yliherkäksi tullut...

Kauheelta kuulostaa! Kerroppa miehelles että lapselle on traumaattista katsoa humalaista vanhempaa,oli kyseessä miten "pieni" humala vain.. Eiköhän noin perkännis oo ymmärrettäviä vielä 18-vuotiailla teinitytöillä mutta aikuinen mies,herraisä! Kyllä olis meillä kaulin heilunu ;) Vanhemmalla on Velvollisuus olla selvinpäin kun lapsia on paikalla. Eri asia jos joskus poikien kanssa käy viihteellä,siis sen 4 krt vuodessa,mutta muuten on syytä ottaa vastuu teoistaan,kun kerran on muksuja tähän maailmaan saattanut.

Yhteistyössä