olenko kamala, kun olen mielessäni toivonut ainakin 4 ihmisen kuolemaa?

  • Viestiketjun aloittaja kuolenko mä nyt
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
:eek: :eek:
Toivon kyllä joitttenkin ihmisten postittamista timbuktuun, mut että kuolemaa :eek:
Vastuutonta! Timbuktussa ei muutenkaan ole helppoa ja sinä lähettäisit riiviraudat sinne piinaamaan! :eek:
 
tossuliini
Oon mäkin toivonut viimeksi kolme vuotta sitten kun tytön ex-kummin kanssa laitoin välit poikki, luottamus meni, oli tehnyt mulle sen n."ystävyyden" aikana pelkkää pahaa: kiristystä, pahoinpitelyjä, manipulointia, uhkailuja yms niin monesti kyllä toivoin ja joskus vieläkin toivon että sille ihmiselle kävisi jotain pahaa että se tajuais miltä musta on tuntunut sillo kun se on mulle jotain tehnyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miritsu:
öö,joskus nuorena tyhmänä tytön hempukkana saatoinkin aatella joistain ihmisistä noin.
mutta että alentuisi aikuisiässä moiseen... :/
näin,ajatuski puistattaa että jonku kuolemaa toivosin.en voi sanoo ees vihaavani ketään,on tietty ihmisiä joista en pidä mut se on asia erikseen
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja miritsu:
öö,joskus nuorena tyhmänä tytön hempukkana saatoinkin aatella joistain ihmisistä noin.
mutta että alentuisi aikuisiässä moiseen... :/
näin,ajatuski puistattaa että jonku kuolemaa toivosin.en voi sanoo ees vihaavani ketään,on tietty ihmisiä joista en pidä mut se on asia erikseen
jep samaa mieltä,mulla ei ole ainoatakaan vihantunnetta sisälläni muita ihmisiä kohtaan...kaikista ei tarvitse pitää mutta se ei ole syy vihaamiselle.
 

Yhteistyössä