Olenko kamala ihminen jos otan lapset ja muutan pois? Anoppiongelma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Anoppi on muuttanut meille "lastenhoitoavuksi". Lupaa kysymättä. Ilmestyi yhtäkkiä. Aluksi se oli ok, koska kyseessä piti olla muutama päivä. Nyt on mennyt muutama kuukausi.

Anoppi haukkuu minua, arvostelee tekemisiäni ja tekemättä jättämisiä. Haukkuu lapsiani, huonosti kasvatetuiksi. Miehelle ilmoitin että häätää äitinsä pois, muuten minä lähden. ja lapset otan mukaan.

Tilanne on nyt sellainen, että anoppi on vallannut koko talon. Ja määrää kaikesta. Huolimatta siitä mitä minä sanon, anoppi tekee mielensä mukaan. Kävelee ylitseni. Ei auta vaikka sanon.

Mitta on täynnä. Olen surullinen. Töissä on paljon mukavempaa, toki lapsia on ikävä.
Anopista ei ole lastenhoitoapua. Siitä on vain haittaa. Koko perhe kärsii. Mies ei saa aikaiseksi ajettua äitiään pois koska pelkää sen reaktiota. Minä olen käskenyt suoraan lähteä, ei lähtenyt. Alkoi vain ilkeillä minulle enemmän.

Mitä minä teen? Tilanne on kohta se, että minä ja lapset lähdemme pois omasta kodisstamme, anopin häätämänä. Mun pää ei kestä.

Tämän kaiken lisäksi, anoppi säästää vettä. Eli se ei käy suihkussa. ehkä kerran viikkoon käy suihkussa. Nukkuu samoilla vaatteilla millä on päivän, viikonkin putkeen. Miettikää sitä hajua.

Kertokaa, mitä tehdä...

Voi taivas, melkoinen tapaus. Jos kerran mies ei saa sanottua, että anopin on aika lähteä, niin varmaan lähtisinkin lasten kanssa. Tuskin anoppi on mitään puhunut, että milloin lähtee?

[QUOTE="jaa-a";28634853]Voi taivas, melkoinen tapaus. Jos kerran mies ei saa sanottua, että anopin on aika lähteä, niin varmaan lähtisinkin lasten kanssa. Tuskin anoppi on mitään puhunut, että milloin lähtee?[/QUOTE]

Ei sanaakaan. Se on kantanut tänne niin paljon tavaroitansa että näyttää siltä että ois muuttanut tänne. Osoitteensakin se on siirtänyt tänne.
Mä en kestä enää.

Voisiko ajatella, että itse ilmoittaisit anopille? Kerrot lastenhoitotarpeen päättyneen ja että sopii pakata tavarat ja palata omaan kotiin. Sinun koti, sinun säännöt? Kun seuraavan kerran "kävelee ylitsesi" ilmoitat rauhallisesti että se oli sitten viimeinen kerta kun ei kunnioita teidän kotona teidän tapaa toimia.

[QUOTE="alkup";28634863]Ei sanaakaan. Se on kantanut tänne niin paljon tavaroitansa että näyttää siltä että ois muuttanut tänne. Osoitteensakin se on siirtänyt tänne.
Mä en kestä enää.[/QUOTE]

Huhhuh...

Nyt tee selväksi miehelle että valitsee joko anopin tai sinut. Ja sen jälkeen kova kovaa vastaan, et anna periksi. Pakkaat anopin tavarat valmiiksi ja tilaat taksin, ja ilmoitat soittavasi poliisin jos ei omin avuin poistu ovesta ulos.

Mutta tarvitset kyllä miehesi tuen tuohon.

omistatko osan kämpästä? jos omistat niin sano ukolles että hankkii anopin mäkeen tai soitat poliisit poistamaan sen asunnosta. Eiköhän se anoppi enemmän riemastu niistä poliisesita kun jos miehes hoitais asian niinku aikuinen...

Täähän on kuin saippuasarjasta. Niissä aina oven taakse ilmestyy yllättäen joku tyyppi joka asettuu taloksi.

Minä lähtisin. Sitten jatko olisi miehen käsissä: joko se hoitaisi äitinsä ulos kuukaudessa tai ottaisin eron.

Kuukauden takarajan valehtelisin kahdeksi viikoksi, niin mahdollinen aikataulun venyminen rajoittuisi toivottavasti siihen kuukauteen. Jos sanoo heti, että aikaa on kuukausi, se venyy äkkiä kahdeksi, sitten kolmeksi.

[QUOTE="alkup";28634884]Mä oon käskeny sen lähteä. Ei lähde.[/QUOTE]

Käsket uudestaan ja ilmoitat samalla ajankohdan jolloin tavarat ja anoppi on oltava pihalla tai todellakin soitat poliisin pistämään sen pihalle. Ei omasta kodista tarvitse vierasta lähteä pakoon, kyllä vieras osaa ulos omin neuvoin tahi autettuna.

No joo, ennen kuin pakkaisin omia kamojani, pakkaisin anopin. Nostaisin laukut kuistille ja sisällä pitäisin niin infernaalisen haloon, että anoppi lähtisi toivottavasti ihan korviensa takia. Lapset laittaisin tietty hoitoon jonnekin, etteivät näkisi ja kuulisi tapahtumia. Jos anoppi ei sittenkään poistu, pakkaisin ne oman kimssuni ja kamssuni. Yrittäisin ensin häätöä, sillä se on pienempi vaiva kuin muutto.

Tää tilanne on aivan hirveä. Mä oon aivan finaalissa. EN jaksa edes tehdä kotona mitään, ku tuo eukko meuhkaa tuos.

Esimerkki: Olen tehnyt 12 tuntisen työvuoron. Anopin ei ole tarvinnut tehdä muuta kuin hakea lapset hoidosta ja olla 1-2 tuntia niiden kanssa. Kun tulen kotiin, ruokin lapset, laitan tiskit, vien ne pesulle ja nukkumaan.

Tämän jälkeen keitän teetä ja otan iltapalaa, menen sen kanssa sohvalle ja syön samalla kun katson teeveetä. Ehkä jopa makaan sohvalla. Tämä paska tulee imurin ja rätin kanssa viereen riehumaan, kun "sinä et sitten yhtään mitään tee". Ja haukkuu pystyyn kun syön olohuoneessa.
Sitten minä käsken sen painua */#)/&/#)("=)?#)?/"JBH# ja sittn se haukkuu minut pojalleen pystyyn ja kiukuttelee ja huutaa lapsilleni, paiskoo ovia ihan sen takia että lapset heräisivät.

Kynttilä paloi just nyt loppuun. Mun osalta.

[QUOTE="alkup";28634913]Tää tilanne on aivan hirveä. Mä oon aivan finaalissa. EN jaksa edes tehdä kotona mitään, ku tuo eukko meuhkaa tuos.

Esimerkki: Olen tehnyt 12 tuntisen työvuoron. Anopin ei ole tarvinnut tehdä muuta kuin hakea lapset hoidosta ja olla 1-2 tuntia niiden kanssa. Kun tulen kotiin, ruokin lapset, laitan tiskit, vien ne pesulle ja nukkumaan.

Tämän jälkeen keitän teetä ja otan iltapalaa, menen sen kanssa sohvalle ja syön samalla kun katson teeveetä. Ehkä jopa makaan sohvalla. Tämä paska tulee imurin ja rätin kanssa viereen riehumaan, kun "sinä et sitten yhtään mitään tee". Ja haukkuu pystyyn kun syön olohuoneessa.
Sitten minä käsken sen painua */#)/&/#)("=)?#)?/"JBH# ja sittn se haukkuu minut pojalleen pystyyn ja kiukuttelee ja huutaa lapsilleni, paiskoo ovia ihan sen takia että lapset heräisivät.

Kynttilä paloi just nyt loppuun. Mun osalta.[/QUOTE]

Anteeksi mutta MIKSI sä siedät tuota?? Kyllä se anoppi häipyy kun pistät sen häipymään. Pakkaat tavarat ja siirrät ne verannalle, sen jälkeen on muorin vuoro joko omin avuin, kädestä taluttamalla tai poliisin avulla. Onhan sillä asunto mihin mennä, jos ei ole niin hotellejakin on olemassa. Nyt toimeksi!

siis johan on perkele :( jos kyseessä olisi minun äitini niin se olisi talutettu korvasta ulos ajat sitten, ja tavarat nakattu ikkunasta perään. minun vaimolleni ei kukaan puhu tuohon sävyyn, ei edes oma äitini!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Sikäli kun tämä ei ole provo, niin miksi et ole soittanut poliiseja hakemaan anoppia pois talosta kuten täällä on moni ehdottanut? Ei sun sieltä tartte lähteä vaan sen anopin. Ja mies saa sitten valita lähteekö äitinsä matkaan vai jääkö kotiin vaimonsa ja lastensa kanssa.

Seuraavan kerran kun anoppi lähtee pihalle niin kanna sen tavarat ulos. Ja kun tulee takaisin niin ilmoitat ovella että vierailu päättynyt.Ja et päästä sitä enää sisälle! ja avaimet pois jos sillä on sellaiset teidän taloon. Ja sanot että hän on arvostelullaan ja käytöksellään ylittänyt rajat.

Ja sitten miehen kanssa kasvatatte selkärankaa vastaisen varalle jotta ette enää anna anopin määrätä elämässä. Opettelette laittamaan rajat!

No, johan on tapaus! :laugh: Sori.

Minä en lähtis yhtään mihinkään omasta kodistani!!!

Pistät nyt sen muorin pihalle sieltä:laugh:

Houkuttele hänet ulos jollain konstilla, sitten menet kotiin, pakkaat kamat ja jätät ne oven ulkopuolelle:D

Ei voi olla noin vaikeaa kantaa yksi naisihminen ulos talosta. Mies toisesta päästä, sinä toisesta ja kolmosella pihalle. Ei kenenkään pidä tuollaista sietää. Itse asiassa mun on hyvin vaikea uskoa, että kukaan olisi tuollaista tähänkään saakka kestänyt, joten mahtaneeko olla torstai-illan trolli?

Sen takia tässä sitä lähtemistä olen miettinyt, koska mies ei äitiään pihalle pistä, niin haluaa vissiin oikeasti että minä lähden. En tiedä.

Ei, tämä ei ole provo, toivoisin että on. Tuutteko kantoavuksi, tuota ei nimittäin kaksi ihmistä pihalle kanna... Ja joo sillä on oma kämppä mihin mennä mutta sillä ei ole rahaa asua yksin. Toisin sanoen ei ole varaa ruokaan mutta tupakkaan kyllä on.

Yhteistyössä