Olenko jyrkkä, asiaa miehen exästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen seurustellut vuoden miehen kanssa, hänellä on yritys jossa hänen exänsä hääräsi heidän yhdessä olon aikaan ja vähän sen jälkeenkin. En usein siellä ole käynyt mutta nyt kun pistäydyin huomasin että tämän exän tavaroita on siellä edelleen myynnissä.
Olenko nyt jotenkin jyrkkä kun en tykkää tuosta..?
Minulla ei tulisi mieleenkään hyödyntää oman exäni ammattia millään tavalla, niin en ymmärrä miksi hän ei voi viedä tavaroitaan muualle myyntiin tai vaikka nettiin tmv.
Lastenasiat piti kuulema hoitaa viestitse mutta siellä miehen työpaikalla niitä puidaan.
En ole mustasukkainen niin että epäilisin heillä olevan sutinaa tai pelkäisi yhteenpaluuta, molemmilla on vahvasti uudet elämät, mutta jotenkin tuo asia ei tunnu hyvältä.
Vai olenko vain ahdasmielinen?

Olen seurustellut vuoden miehen kanssa, hänellä on yritys jossa hänen exänsä hääräsi heidän yhdessä olon aikaan ja vähän sen jälkeenkin. En usein siellä ole käynyt mutta nyt kun pistäydyin huomasin että tämän exän tavaroita on siellä edelleen myynnissä.
Olenko nyt jotenkin jyrkkä kun en tykkää tuosta..?
Minulla ei tulisi mieleenkään hyödyntää oman exäni ammattia millään tavalla, niin en ymmärrä miksi hän ei voi viedä tavaroitaan muualle myyntiin tai vaikka nettiin tmv.
Lastenasiat piti kuulema hoitaa viestitse mutta siellä miehen työpaikalla niitä puidaan.
En ole mustasukkainen niin että epäilisin heillä olevan sutinaa tai pelkäisi yhteenpaluuta, molemmilla on vahvasti uudet elämät, mutta jotenkin tuo asia ei tunnu hyvältä.

Lyhyesti: Kyllä olet ahdasmielinen asiassa! Etenkin siinä, että lasten asiat pitäisi vain viestitse selvitellä! Ei missään nimessä noin!

Olet todella ahdasmielinen. Varsinkin odotuksesi, että lasten asiat pitäisi hoitaa viestitellen eikä normaalisti puhuen, on kohtuuton ja lasten edun vastainen. Tuo toinen juttu sitten taas, ilmeisesti miehelläsi on joku kirppari tms. Hyvin lapsellista hermostua, jos exä myy siellä tavaroitaan, mitä se nyt muka haittaa. Jos sellaisen miehesi kieltäisi, se olisi lähinnä osoitus siitä ettei eroa ole vielä asiallisesti käsitelty.

Siis en minä ole vaatinut mitään että pitää vaan sopia viestein, tämä oli alunperin heidän päätös.
Se mikä minua tässä rassaa on ettei mikään päätetty tunnu pitävän, koko ajan säännöt ja suunnitelmat muuttuu.
En koko tarinaa viitsi vuodattaa mutta tämä ex saa kiristämällä ja uhkailemalla kaiken minkä haluaa, ja mies vaan antaa periksi kun ei viitsi riidellä.
piti loppua se tavaroiden myynti mutta ei olekaan, yhteydenpidosta oli sovittu mutta se on peruttu jne.
Jos muuttaisimme yhteen, mitä on harkittu, vaikuttaisi tuo jatkuva sovittujen asioiden muuttelu minuunkin.
Ymmärrän että joustaa pitää, niin teen oman exäni kanssa, mutta eihän nyt voi mennä niin että ex päättää kaiken?
-Ap

Lisään vielä että heidän sopimukseen asioiden hoitamisesta viestein oli peruste että puhutusta jää mustaa valkoiselle, kun exällä oli tapana muutella puheita lastenvalvojalla. Mutta nyt ilmeisesti kaikki on taas unohdettu kunnes tulee taas jotain riitaa.
-ap

No tuo asia ei kuitenkaan sinulle kuulu, kuinka he kommunikoivat lasten asioissa. Jos ukkosi on niin lapanen, että ei osaa sanoa ei eksälleen, sinun on joko hyväksyttävä se tai unohdettava koko ukkeli. Jos te jo ennen yhteenmuuttoa kinaatte tuollaisesta, on hyvä miettiä onko yhteiselämässä järkeä.

Yhteistyössä