V
vierailija
Vieras
Olen seurustellut vuoden miehen kanssa, hänellä on yritys jossa hänen exänsä hääräsi heidän yhdessä olon aikaan ja vähän sen jälkeenkin. En usein siellä ole käynyt mutta nyt kun pistäydyin huomasin että tämän exän tavaroita on siellä edelleen myynnissä.
Olenko nyt jotenkin jyrkkä kun en tykkää tuosta..?
Minulla ei tulisi mieleenkään hyödyntää oman exäni ammattia millään tavalla, niin en ymmärrä miksi hän ei voi viedä tavaroitaan muualle myyntiin tai vaikka nettiin tmv.
Lastenasiat piti kuulema hoitaa viestitse mutta siellä miehen työpaikalla niitä puidaan.
En ole mustasukkainen niin että epäilisin heillä olevan sutinaa tai pelkäisi yhteenpaluuta, molemmilla on vahvasti uudet elämät, mutta jotenkin tuo asia ei tunnu hyvältä.
Vai olenko vain ahdasmielinen?
Olenko nyt jotenkin jyrkkä kun en tykkää tuosta..?
Minulla ei tulisi mieleenkään hyödyntää oman exäni ammattia millään tavalla, niin en ymmärrä miksi hän ei voi viedä tavaroitaan muualle myyntiin tai vaikka nettiin tmv.
Lastenasiat piti kuulema hoitaa viestitse mutta siellä miehen työpaikalla niitä puidaan.
En ole mustasukkainen niin että epäilisin heillä olevan sutinaa tai pelkäisi yhteenpaluuta, molemmilla on vahvasti uudet elämät, mutta jotenkin tuo asia ei tunnu hyvältä.
Vai olenko vain ahdasmielinen?