Olenko juntti vaiko white thrash? Ja onko väliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mira"

Vieras
Minäpä se teen mitä tykkään, enkä teeskentele. En väitä kellekkään katsovani telkusta "lähinnä dokumentteja ja keskusteluohjelmia." Meillä katotaan paljon telkkaria ja lähinnä tosi-tv:tä: BB, Bachelor/ette, Maajussille Morsian jne. jne. Lisäksi katon muuta "roskaa": Korkojen kera, Tanssii Tähtien kanssa jne... Seiskaa en sentäs tilaa, mutta on sekin tullut.

Kouluja ei ole liikaa käyty, mutta ihan ok-duunit on meillä. Duunarihommaa, mutta palkka riittää siihen, että omakotitalossa asutaan. Kerran vuodessa koko perhe etelään ja tämmöstä. Elämä on ihanaa kun ei ota liian tosissaan.

Ja jos tulee telkusta politiikkaa, taloushöpinää yms. kanava kääntyy heti. Äänestämässä emme käy. Ja emme ees vihaa ulkomaalaisia. Että semmosta. Mies polttaa, mínä en, paitti baarissa tai muuten viihteellä - jota sillee sopivasti onkin. Ylikiloja on mulla muutama, miehellä enempi, mut tykätään toisistamme. Että semmosta.

Alkuperäinen kirjoittaja elletär;24769989:
Jokainen eläkööt tavallaan. Jos olette onnellisia, eikö se ole se tärkein?

No sehän on tärkeintä, mutta tuntuu, että aina tämmösillä palstoilla mollataan. Ja sama se on ihan keskusteluissa. Kukaan ei mukamas kato tosi-tv:tä... kuitenkin noita ohjelmia on ihan hirveesti. Jopa mun mielestä liikaa. Mutta kaipa niit joku kattoo kun niit tulee lisää ja lisää.

Jos haluat white trashiksi muista erota miehestäsi ja tehtailla lapsia jokaiselle uudelle kumppanille. Omistusasunto ei kuulu white trashille, ja tulonlähteenäkin on valtiontuet, sossua unohtamatta. Työtä tulisi vieroksua, tupakkaa on poltettava ja alkoholia kulutettava runsaasti. Lapset hoitoon isovanhemmille aina kun mahdollista, toki voi jättää ne keskenäänkin.

Junttiuteen ei vaadita yhtä paljoa. Perussuomalaisilla mielipiteillä pääsee jo sillä tiellä pitkälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24770438:
Jos haluat white trashiksi muista erota miehestäsi ja tehtailla lapsia jokaiselle uudelle kumppanille. Omistusasunto ei kuulu white trashille, ja tulonlähteenäkin on valtiontuet, sossua unohtamatta. Työtä tulisi vieroksua, tupakkaa on poltettava ja alkoholia kulutettava runsaasti. Lapset hoitoon isovanhemmille aina kun mahdollista, toki voi jättää ne keskenäänkin.

Junttiuteen ei vaadita yhtä paljoa. Perussuomalaisilla mielipiteillä pääsee jo sillä tiellä pitkälle.

Hyvä! Tää oli valaiseva, mä olen jotenkin aatellu että ne on aika sama asia paitsi et se white trash olis enempi jenkkitermi ja juntti ihan kotimainen nimitys.

Hieno määritelmä, Horus. Meidän perheelle ei tosiaan osu ihan kokonaan. Ehkä ollaan WT-junttien yläkastia. Perussuomalaisia ei äänestetä mutta ei oikein muitakaan joskus jotai henkilöö.

Yhteistyössä