Olenko jotenkin päästäni pipi, kun on aina vähän paha olla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taru

Vieras
Olen 20kg ylipainoinen ja nyt kun olen kuukaudeksi joutunut jättämään jumpat on lihaksiksi saadut kilot muuttuneet takaisin läskiksi ja olo on apea. Stressaan koulujuttuja ja rahajuttuja. Parisuhde ei ole maailman paras, mutta kyllä tässä elää. Tässä lyhyesti minun elämäni.

Mulla on usein sellainen olo, että ei jaksa tehdä mitään. Itkettää, mutten voi itkeä lasten tai miehen nähden. Mietin toisinaan, että pitäisi katsoa joku nyyhkyleffa niin saa sillä rikottua padon ja itkettyä itsensä puhtaaksi. Meidän koti on ihan hirveän näköinen nyt kun en jaksa jatkuvasti puunata. En jaksa siivota edes joka viikko. Pääasia että joka päivä saan keittiön puhtaaksi ja siellä voi kokata. Pyykit meinaan unohtaa jatkuvasti. En tajua, sitä on jatkunu jo monta viikkoa. Kyllä minä hymyilenkin välissä, niin en usko olevani masentunut. Olen vain jotenkin väsynyt jatkuvasti.. Johtunee varmaan vauvasta ja rapakunnosta.. Pitäis alkaa taas jumpata ja leipoa niin olo paranisi. Tiedän sen, mutta sitäkään en jaksaisi.. On taas kauhean itsensä tsemppaukset edessä. Miestäki kyrsii minun meno. Monesti kun tulee kotiin niin sanoo että "jaaha, täällä ei ole taas tapahtunut mitään" ja siinä sitte menee minun motivaatio, jota olen koko päivän kerännyt että jaksaisin siivota.. Alkaa nin vituttaa sen kommentit että tekee mieli vähän kapinoidakin eikä viitsi sitte enää tsempata itseään..Miestä tietenki vituttaa siksi, kun multas on seksihalut hävinny täysin. En jaksaisi sitäkään..

kuulostaa masennukselta, tiedän kokemuksesta että sitä on vaikea itsessään tunnistaa. Suosittelen lämpimästi että haet apua, olisiko esim neuvolassa joku jolle voisit kertoa olostasi? Voimia!