Paha olla....*turhaa pohdintaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mups
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mups

Vieras
Oon jatkuvasti väsynyt, en jaksa edes kunnolla kävellä. Menkatkin on hävinneet jonnekkin, en ole raskaana.. Tänään käyty labrassa ja tulokset saan puolentoista viikon päästä.

Miten mä jaksan seuraavat puoltoista viikkoa kun en oo meinannu jaksaa tähänkään asti..

Vai onko mulla taas alkamassa masennus kausi..

Oon ihan loppu...

Olet masentunut , onko ilo hävinnyt elämästä?et jaksa innostua mistään?ajattelet että ilman sua olisi parempi?oletko itkuherkkä?jos vastaisit kaikkiin kyllä niin depressiotahan tuo on,oletko ennen ollut masentunut?

Onko kilpirauhasarvot otettu. Vajaatoimintaan kun kuuluu kaikenmaailman masennuksenkaltaiset oireet ja häiriöt kuukautiskierrossa... Josko kyllä kaikkea mahdollista, kun koko kroppa alkaa käydä liian hitaasti.
Nimim. kokemusta löytyy
Tsemppiä ja jaksamista!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet masentunut , onko ilo hävinnyt elämästä?et jaksa innostua mistään?ajattelet että ilman sua olisi parempi?oletko itkuherkkä?jos vastaisit kaikkiin kyllä niin depressiotahan tuo on,oletko ennen ollut masentunut?

Mulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, jotenka nuo masennukset on käyny jo liiankin tutuiksi..

Tosi alakulonen olo on, mutta en tiedä johtuuko vaan tuosta väsymyksestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vajaa:
Onko kilpirauhasarvot otettu. Vajaatoimintaan kun kuuluu kaikenmaailman masennuksenkaltaiset oireet ja häiriöt kuukautiskierrossa... Josko kyllä kaikkea mahdollista, kun koko kroppa alkaa käydä liian hitaasti.
Nimim. kokemusta löytyy
Tsemppiä ja jaksamista!

Kilpirauhasen vajaatoimintaa on. Mies veikkasikin että oireet johtuisi siitä että ei ole arvot vieläkään kohdillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vajaa:
Nimim. kokemusta löytyy
Tsemppiä ja jaksamista!

Kilpirauhasen vajaatoimintaa on. Mies veikkasikin että oireet johtuisi siitä että ei ole arvot vieläkään kohdillaan.

Jep, siltä kuulostaakin. Vähän samaa ongelmaa täälläkin, ettei lääkityksellä olo parane, arvot on ihan hyvät kyllä. Kannattaa miettiä myös syömisiä, kun on ruoka-aineita jotka lamaa ja niitä jotka kiihdyttää vajista. Eli ihan ekana valkoset jauhot ja sokeri pois, makeutusaineet, lisäaineet ja sen semmoset on kans myrkkyä. Onko t3 vee mitattu, jos on vikaa siellä?
Paljon voimia!

Yhteistyössä