A
Ap
Vieras
Olen ollut kuukauden jokapäivä ja koko ajan lapsen kanssa aika pitkälti kahdestaan neljän seinän sisällä (mitä nyt pihassa leikitään) ja lapsi huutaa kirkuu jos ei saa tahtoaan läpi ja muutenkin kauhean villi. koko ajan tekemässä pahojaan. En siis ole ollut missään koko tuona aikana yksin rauhassa. Kavereita minulla ei ole mies saa kyllä mennä ja tulla miten tahtoo meille ei juurikaan huomiotaan jakele (tietokone ja autontuunaus tärkeämpää kuin me) lapselle kyllä välillä antaa huomiota ja leikkii mutta mulle ollaan pelkkää ilmaa fiiliksellä. Ja nyt tahtoisin mennä johonkin mutta miehelle en viitsi edes ottaa asiaa puheeksi kun aina se on ei et ainakaan autola eikä hän anna rahaa ja minä elän tuillani jotka menevät nytkin joka penniä myöten laskuihin. Tämä kylä on vielä niin pieni että pitäisi mennä lähimpään kaupunkiin (40km) Jonne en tietenkään pääse ilman autoa tai rahaa. Olen ihan kyllästynyt jo istumaan kotona ja harmittaa että kaverit on kaikki unohtaneet minut eivät ole yhteydessä olleet ja aina kun olen kysynyt heitä käymään ei onnistu koska aina on jotain menoa tai tekemistä koko viikon.
Olenko minä kohtuuton halutessani mennä johonkin ilman lasta?
Raskaanakin olen niin ei tartte edes ottaa mitään vettä väkevämpää...
Olenko minä kohtuuton halutessani mennä johonkin ilman lasta?
Raskaanakin olen niin ei tartte edes ottaa mitään vettä väkevämpää...