Olenko jotenkin omituinen? "voi olla turhis"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Olen ollut kuukauden jokapäivä ja koko ajan lapsen kanssa aika pitkälti kahdestaan neljän seinän sisällä (mitä nyt pihassa leikitään) ja lapsi huutaa kirkuu jos ei saa tahtoaan läpi ja muutenkin kauhean villi. koko ajan tekemässä pahojaan. En siis ole ollut missään koko tuona aikana yksin rauhassa. Kavereita minulla ei ole mies saa kyllä mennä ja tulla miten tahtoo meille ei juurikaan huomiotaan jakele (tietokone ja autontuunaus tärkeämpää kuin me) lapselle kyllä välillä antaa huomiota ja leikkii mutta mulle ollaan pelkkää ilmaa fiiliksellä. Ja nyt tahtoisin mennä johonkin mutta miehelle en viitsi edes ottaa asiaa puheeksi kun aina se on ei et ainakaan autola eikä hän anna rahaa ja minä elän tuillani jotka menevät nytkin joka penniä myöten laskuihin. Tämä kylä on vielä niin pieni että pitäisi mennä lähimpään kaupunkiin (40km) Jonne en tietenkään pääse ilman autoa tai rahaa. Olen ihan kyllästynyt jo istumaan kotona ja harmittaa että kaverit on kaikki unohtaneet minut eivät ole yhteydessä olleet ja aina kun olen kysynyt heitä käymään ei onnistu koska aina on jotain menoa tai tekemistä koko viikon.

Olenko minä kohtuuton halutessani mennä johonkin ilman lasta?
Raskaanakin olen niin ei tartte edes ottaa mitään vettä väkevämpää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mä oisin tuossa tilanteessa niin "omituinen" et ettisin oman kämpän

samat sanat ja toisen lapsen hankkimisen olisin unohtanut jo aika päiviä sitten ainakana tuon miehen kanssa. On se ainakin sinua sen verran "huomioinut" että pukkaamaan on päässyt. (anteeksi ei ollut tarkoitus olla ilkeä )

toisaalta mihin mä sit menisin ku ei niitä kavereita ole eikä rahaa... on tää niin perseestä... Kai oon vaan kateellinen miehelle joka parhaillaankin leikkii kaverinsa kanssa autolla tuolla pajalla...
sillä niitä sentään on

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

samat sanat ja toisen lapsen hankkimisen olisin unohtanut jo aika päiviä sitten ainakana tuon miehen kanssa. On se ainakin sinua sen verran "huomioinut" että pukkaamaan on päässyt. (anteeksi ei ollut tarkoitus olla ilkeä )

Niinno se oli sillon ku meillä meni vielä hyvin. nyt onkin sitten puolivuotta menny päin helvettiä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
toisaalta mihin mä sit menisin ku ei niitä kavereita ole eikä rahaa... on tää niin perseestä... Kai oon vaan kateellinen miehelle joka parhaillaankin leikkii kaverinsa kanssa autolla tuolla pajalla...
sillä niitä sentään on

laitat ukon vahtimaan lasta ja sillä siiti. Lähdet vaikka auto ajelulle tai jotain. Menet vaikka shoppilemaan ja syömään. vaikka vaan syömään...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Niinno se oli sillon ku meillä meni vielä hyvin. nyt onkin sitten puolivuotta menny päin helvettiä

ihan vaan yhtäkkiä päin helvettiä? En jaksanu lukee koko ketjua mut oletko ottanut asiaa asiallisesti puheeksi miehesi kanssa?

sillä niitä sentään on

laitat ukon vahtimaan lasta ja sillä siiti. Lähdet vaikka auto ajelulle tai jotain. Menet vaikka shoppilemaan ja syömään.

"Menet vaikka shoppailemaan ja syömään"

Mutta kun ei oo sitä rahaa kai sitä vois mennäkkin muuten.... :/

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

ihan vaan yhtäkkiä päin helvettiä? En jaksanu lukee koko ketjua mut oletko ottanut asiaa asiallisesti puheeksi miehesi kanssa?

Jokunen kuukausi siitä on ku ollaan viimeksi juteltu asiasta en enää ole jaksanut kun ei se muuta mitään...

sillä niitä sentään on

laitat ukon vahtimaan lasta ja sillä siiti. Lähdet vaikka auto ajelulle tai jotain. Menet vaikka shoppilemaan ja syömään.

muutamaa kymppiä? Sanot miehelle, että tarvitset nyt pari kymppiä ja piste. Lähdet syömään ja sillä siisti.

No voi V! Anteeks vaan, mut mä kyl pimahtaisin jos olisin sun sukissa. Nyt niskasta kiinni nainen ja ala tekee asioita mitä sinä haluat! Kyllä varmasti ne onnistuu kunhan vaan tarpeeks haluat. Ja jos se ei ukolle sovi, niin voi mennä ja ettii toisen joka tuollaista elämää haluu viettää... |O

sillä niitä sentään on

muutamaa kymppiä? Sanot miehelle, että tarvitset nyt pari kymppiä ja piste. Lähdet syömään ja sillä siisti.

Ei hänellä oo kuulemma ylimäärästä rahaa... Itse kumminkin ostaa autoon uusia osia aina välillä ja kaverilleenkin oli laittanut viestin kun antoi mun lukea viestejään että ostin sen ja sen ku nyt on sen verran YLImäärästä. Osat makso parisen tonnia,.. kyllä sillä sitä rahaa on mutta ilmeisesti ei oo niin paljoo että mä niistä osaa saisin..

Mä tossa tilanteessa marssisin autotalliin (tai missä ikinä autoaan tuunailee ) laps kainalossa, sanoisin että "tässä on, ole hyvä, anna rahaa, mä lähen nyt syömään". Sanot että et jaksa, oot väsynyt, kaipaat omaa aikaa ja sun miehes ON VELVOLLINEN sitä sulle suomaan!!!!! voi prkl että pistää vihaks tollaset miehet!!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
hei ap minä olen samassa tilanteessa. Ei ole kivaa, hulluksi tulee ihminen.

Mitä sä oot aikonu asialle tehdä?
Mä en jotenkin vaan tiedä että mitä nyt sitten tekis ku ei sitä rahaa vaan tuu vaikka kiljuisin ja huutaisin tai kauniisti pyytäisin...

Yhteistyössä