olenko itsekäs kun en prese miehen eväskippoja?

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itsekäs ukko. Kerro sille, että olet vaimo, et äiti, etkä palvelija. Sen ymmärrän, et jos samalla tiskaa muitakin astioita, niin meneehän siinä joku kippo vielä, mutta että vartavasten pitäis alkaa ukon kippoja yöllä pesemään. Jos muutenkin jo teet kaiken yksin eli tiskaat, pyykkäät, teet ruuan ja siivoat ja hoidat vielä lapsetkin, niin eikö ukko voi edes omia kippojaan pestä?
ja mies tekee töitä B)
Niin ja vaimohan vain makaa kaiket päivät :whistle:
En tiedä miksi pitäisi miestä passata, ehkäpä siksi mulla ei ole miestä kun mua ei huvittais yöllä tiskailla.
itse olen kotiäitinä tällä hetkellä erityisäitiyslomalla..enkä mä tätä työntekoon vois verrata...kaikki ei ole nipoja :whistle:
Eikä kaikki ole kynnysmattojakaan :whistle:
jos pesee miehen kipot ni on kynnysmatto.. :LOL:
Ja jos ei pese niin on nipo hah haha haa :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ai ämmä?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tulee aina se sama virsi että on mulla kans ämmä kun ei pese kun kaikkien muitten kyllä pesee mukisematta =(
Sano, ettet ole ämmä. Jos muiden ämmät pesee, niin miehellä on oikeus vaihtaa vaimonsa johonkin ämmään
oon muuten sanonutkin ja yht äkkiä tulee niin hiljasta poikaa että. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
kone meillä eväsrasiat pesee :)
ja meillä. Minä voin ne kyllä laittaa sinne koneeseen ja ottaa poiskin sieltä.. Ja laittaa eväitäkin niihin.
:eek: Ei aikuiselle miehelle saa eväitä tehä :whistle: :D
minä teen. Jos teen miehelle, joka tuo leivän talon eväsleivän, SE asia ei tee miestä pikkupojaksi tai minua kotitalouskoneeksi :xmas:

Jälkimmäisestä ei ole muutenkaan pelkoa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itsekäs ukko. Kerro sille, että olet vaimo, et äiti, etkä palvelija. Sen ymmärrän, et jos samalla tiskaa muitakin astioita, niin meneehän siinä joku kippo vielä, mutta että vartavasten pitäis alkaa ukon kippoja yöllä pesemään. Jos muutenkin jo teet kaiken yksin eli tiskaat, pyykkäät, teet ruuan ja siivoat ja hoidat vielä lapsetkin, niin eikö ukko voi edes omia kippojaan pestä?
ja mies tekee töitä B)
Ja entä sitten jos tekeeki töitä?! Yhtä nopeasti se omien eväsrasioiden pesu käy mieheltäki! Eikä se nyt sillainkaan voi mennä että jos mies käy töissä niin kotona ei tarvi tikkua ristiin laittaa! Mites sitte kun vaimo hoitovapaan jälkeen menee töihin, kukas ne kotityöt sitte tekee? Eihän sen vaimonkaan niitä tarvi tehdä kun sehän käy töissä! Ja kun mies on vuoden tai 2 ollu kotona kuin täyshoitolassa niin eihän se mitään enää ala tekemään kun sitten ne työt vaan sattuu olemaan naisten hommia. Mieshän kuitenki vaihtaa autoon renkaat 2 kertaa vuodessa...

:whistle:


:whistle: onneks meillä ei ole kyseistä ongelmaa..vaikka mies on töissä osallistuu silti kodin laittoon.eikä mulla suinkaan mene koko päivää pyykkäämiseen tai ruoan laittoon...kuitenkin voin pestä ne miehen kipot jos sattuu niitä tuomaan...ja voi hemmetti meil vaihtaa kumpikin renkaita :/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
kone meillä eväsrasiat pesee :)
ja meillä. Minä voin ne kyllä laittaa sinne koneeseen ja ottaa poiskin sieltä.. Ja laittaa eväitäkin niihin.
:eek: Ei aikuiselle miehelle saa eväitä tehä :whistle: :D
niin tää on muuten sit toinen juttu mun pitäs tehä ne leivätkin ku kaikkien muittenkin ämmät tekee mut tästä ei oo noussu niin kamala haloo kun tuosta astioitten pesemisestä

ehkä vaan oon sit ämmällä isolla M:llä ja nipo ja mitä viä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
olet päivät lasten kanssa kotona (3kpl) siivoilen,pesen pyykkiä,teen ruuan,oon lasten kanssa ym

mies tulee kotiin ja aina sanoo että peseppä eväsrasiat termospullo,maitopurkki

kaikkien muitten vaimot kuulemma pesee. peseekö??

olenko siis itsekäs kun en halua pestä hänen kippojaan.
eihän siitä nyt kamala vaiva ole mut en tiä mistä se johtuu että en halua pestä.
meillä yritti samaa mutta kerran jäi termariin fairyä kun pesin ja panin kahvit niin nyt on itse tehnyt sen.minusta se ei kuulu minulle tehtäväksi,eihän mieskään pese minun työvaatteita työvuoron jälkeen
 
ap
ja anteeksi kamalasti että meidän kippojen = (termospullo ja maitopullo) saivat tälläisen kohun palstalla

tätä kippojen pesuuta lukuunottamatta meidän elämä on muuten normaalia ja sujuu ihan suht mallikkaasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itsekäs ukko. Kerro sille, että olet vaimo, et äiti, etkä palvelija. Sen ymmärrän, et jos samalla tiskaa muitakin astioita, niin meneehän siinä joku kippo vielä, mutta että vartavasten pitäis alkaa ukon kippoja yöllä pesemään. Jos muutenkin jo teet kaiken yksin eli tiskaat, pyykkäät, teet ruuan ja siivoat ja hoidat vielä lapsetkin, niin eikö ukko voi edes omia kippojaan pestä?
ja mies tekee töitä B)
Ja entä sitten jos tekeeki töitä?! Yhtä nopeasti se omien eväsrasioiden pesu käy mieheltäki! Eikä se nyt sillainkaan voi mennä että jos mies käy töissä niin kotona ei tarvi tikkua ristiin laittaa! Mites sitte kun vaimo hoitovapaan jälkeen menee töihin, kukas ne kotityöt sitte tekee? Eihän sen vaimonkaan niitä tarvi tehdä kun sehän käy töissä! Ja kun mies on vuoden tai 2 ollu kotona kuin täyshoitolassa niin eihän se mitään enää ala tekemään kun sitten ne työt vaan sattuu olemaan naisten hommia. Mieshän kuitenki vaihtaa autoon renkaat 2 kertaa vuodessa...

:whistle:


:whistle: onneks meillä ei ole kyseistä ongelmaa..vaikka mies on töissä osallistuu silti kodin laittoon.eikä mulla suinkaan mene koko päivää pyykkäämiseen tai ruoan laittoon...kuitenkin voin pestä ne miehen kipot jos sattuu niitä tuomaan...ja voi hemmetti meil vaihtaa kumpikin renkaita :/
En mä ole sanonu että meillä tuota ongelmaa on, mutta ihmettelen vaan sitä että miksi ihmeessä miehen töissä käynti vaikuttaa siihen tarviiko kotona yhtään mitään tehdä? Siihenhän aina vedotaan, jos vaimo on kotona. Meilläki molemmat osaa ja tekee kaikkea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja anteeksi kamalasti että meidän kippojen = (termospullo ja maitopullo) saivat tälläisen kohun palstalla

tätä kippojen pesuuta lukuunottamatta meidän elämä on muuten normaalia ja sujuu ihan suht mallikkaasi.
millasen kohun? mieleipiteitähän sä kysyit?
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
kone meillä eväsrasiat pesee :)
ja meillä. Minä voin ne kyllä laittaa sinne koneeseen ja ottaa poiskin sieltä.. Ja laittaa eväitäkin niihin.
:eek: Ei aikuiselle miehelle saa eväitä tehä :whistle: :D
minä teen. Jos teen miehelle, joka tuo leivän talon eväsleivän, SE asia ei tee miestä pikkupojaksi tai minua kotitalouskoneeksi :xmas:

Jälkimmäisestä ei ole muutenkaan pelkoa.
Se oli vitsi....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
kone meillä eväsrasiat pesee :)
ja meillä. Minä voin ne kyllä laittaa sinne koneeseen ja ottaa poiskin sieltä.. Ja laittaa eväitäkin niihin.
:eek: Ei aikuiselle miehelle saa eväitä tehä :whistle: :D
minä teen. Jos teen miehelle, joka tuo leivän talon eväsleivän, SE asia ei tee miestä pikkupojaksi tai minua kotitalouskoneeksi :xmas:

Jälkimmäisestä ei ole muutenkaan pelkoa.
ymmärsin kyllä. Omaan vastaukseeni sisältyy se myös.


Se oli vitsi....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
kone meillä eväsrasiat pesee :)
ja meillä. Minä voin ne kyllä laittaa sinne koneeseen ja ottaa poiskin sieltä.. Ja laittaa eväitäkin niihin.
:eek: Ei aikuiselle miehelle saa eväitä tehä :whistle: :D
minä teen. Jos teen miehelle, joka tuo leivän talon eväsleivän, SE asia ei tee miestä pikkupojaksi tai minua kotitalouskoneeksi :xmas:

Jälkimmäisestä ei ole muutenkaan pelkoa.
Niin teen minäkin :) Miehen mielestä vaimon tekemät eväät maistuu paremmalta, eikä tuo nyt niin iso homma ole :)
Joskus saatan jopa viedä ne eväät ja kahvit työmaalle :whistle: ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itsekäs ukko. Kerro sille, että olet vaimo, et äiti, etkä palvelija. Sen ymmärrän, et jos samalla tiskaa muitakin astioita, niin meneehän siinä joku kippo vielä, mutta että vartavasten pitäis alkaa ukon kippoja yöllä pesemään. Jos muutenkin jo teet kaiken yksin eli tiskaat, pyykkäät, teet ruuan ja siivoat ja hoidat vielä lapsetkin, niin eikö ukko voi edes omia kippojaan pestä?
ja mies tekee töitä B)
Niin ja vaimohan vain makaa kaiket päivät :whistle:
En tiedä miksi pitäisi miestä passata, ehkäpä siksi mulla ei ole miestä kun mua ei huvittais yöllä tiskailla.
itse olen kotiäitinä tällä hetkellä erityisäitiyslomalla..enkä mä tätä työntekoon vois verrata...kaikki ei ole nipoja :whistle:
Eikä kaikki ole kynnysmattojakaan :whistle:
jos pesee miehen kipot ni on kynnysmatto.. :LOL:

Tähän hondatytön kommenttiin voisin minäkin yhtyä.

 

Yhteistyössä