olenko itsekäs kun en prese miehen eväskippoja?

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
olet päivät lasten kanssa kotona (3kpl) siivoilen,pesen pyykkiä,teen ruuan,oon lasten kanssa ym

mies tulee kotiin ja aina sanoo että peseppä eväsrasiat termospullo,maitopurkki

kaikkien muitten vaimot kuulemma pesee. peseekö??

olenko siis itsekäs kun en halua pestä hänen kippojaan.
eihän siitä nyt kamala vaiva ole mut en tiä mistä se johtuu että en halua pestä.
 
Joo, voisin työntää ne astianpesukoneeseen, joskin ihmettelisin kovasti, jos mies ei voisi itse sitä tehdä...
Jaa niin, termarikin taisi olla listassa. Itse saisi kyllä ukkokulta purkkinsa tiskata, ellen satu tiskaamaan muutenkin jotain muuta. Vartavasten en passaa.
 
triplamama
minä en halunnut edellisen liiton loppuvaiheessa edes pestä enään mieheni vaatteita. nykyisen mieheni varpaatkin vaikka nuosisin, jos pakko olisi, koska rakastan häntä. aloittajan kannattaa kysyä itseltään ihan tosissan nyt, että miksi noin pieni asia haittaa.
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies tulee kotiin 21-23.00 kyllä mä astioita pesen mutta aamusin
Höh. etkös sinä ole jo sillon petiin menossa? Onko miehelläsi jokin vamma, että hän ei itse osaa pestä niitä? miksei se pese niitä jo töissä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä06:
Mietin tuota samaa kuin JoosepinÄiti.. Eikö ne peseydy siinä samalla kun illalla pesee muita astioita?
en pese iltasin =) ruokailun jälkeen tiskikone päälle jos tulee täyteen. ne mitä ei koneeseen laiteta pesen aamusin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä06:
Mietin tuota samaa kuin JoosepinÄiti.. Eikö ne peseydy siinä samalla kun illalla pesee muita astioita?
en pese iltasin =) ruokailun jälkeen tiskikone päälle jos tulee täyteen. ne mitä ei koneeseen laiteta pesen aamusin.
"riita poikki ja voita väliin" ostakaa toisetkin eväskipot, kummankaan ei tarvi pestä niitä illalla, toiset pyykissä, toiset puhtaana.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies tulee kotiin 21-23.00 kyllä mä astioita pesen mutta aamusin
Höh. etkös sinä ole jo sillon petiin menossa? Onko miehelläsi jokin vamma, että hän ei itse osaa pestä niitä? miksei se pese niitä jo töissä?
en oo menossa nukkumaan mutta haluaisin vaan illalla olla telkun ääressä kuitenkin kun päivän saa pestä ja pyykätä ihan tarpaaks.
on ulko töissä eli pesu työpaikalla ei mahdollista
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies tulee kotiin 21-23.00 kyllä mä astioita pesen mutta aamusin
Höh. etkös sinä ole jo sillon petiin menossa? Onko miehelläsi jokin vamma, että hän ei itse osaa pestä niitä? miksei se pese niitä jo töissä?
en oo menossa nukkumaan mutta haluaisin vaan illalla olla telkun ääressä kuitenkin kun päivän saa pestä ja pyykätä ihan tarpaaks.
on ulko töissä eli pesu työpaikalla ei mahdollista
Mä en ymmärrä, miksi sun pitäs ne pestä. nousta erikseen äijää varten ne pesemään. Onko se sun mies joku liikuntarajoitteinen, vai niin lyhyt, ettei yllä tiskialtaalle? Vai miksi sitä pidetään niin itsestään selvänä, että olet valmiina pomppaamaan häntä palvelemaan, kun hän tulee töistä?
 
En pesis kyllä minäkään, varsinkaan jos tuohon sävyyn asiasta sanoisi. Ehdottaisin että herra voisi mennä ja ostaa koneen kestäviä kippoja ihan useamman kappaleen, niin ei tarviis tyhjänpäiväisistä riidellä. =)
Niin, ja termarin saisi opetella huuhtelemaan jo työpaikalla, ennen kun ne kahvin jämät kuivuu sinne...
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kyllä mä pesen ne samalla kun muutkin tiskit! Onko tääkään nyt oikeesti niin suuri asia et kannattaa kinastella?
pesetkö tiskejä klo 21-23? tai juuri silloin, kun mies sanoo, että pese mun astiat.
 
Vieras1
Heh, itse tulin vasta nyt ajatelleeksi koko asiaa.

Pesen miehen eväskipot ja kupit siinä samassa missä muutkin tiskit, enkä ajattele niitä mitenkään erityisemmin miehen tiskeinä... hmm.. tiskaahan mieskin minun käyttämiä astioita.

Vink! Ikeassa myydään halvalla aika näppäriä eväsrasioita, kolme kappaletta paketissa. Ja veikkaan että ihan Prismoistakin löytyy! Ja onhan niitä sellaisia pakastusrasioitakin, muovisia ja kertakäyttöisiä.
 

Yhteistyössä