Olenko ilkeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mietitkö savanna koskaan lapsiasi tehdessäsi noita yrityksiä ja muita juttujasi?
miten vietät aikasi niiden kanssa,saati jos mies tekee oman yrityksen niin mihin väliin te laitatte lapset?

Lapset nykyään päiväkodissä, vkloput ollaan yhdessä, välillä olen jooko iltaisin töissä tai en mee päivää töihin ja vietämme jossain kivoissa paikoissa ajat lasten kans, lapset ei estää pitää yrityksiä tai tehdä työt, päinvastoin se on hyvää ettei heille pakko aina olla liimattua meidän kans

[QUOTE="iiris";21954099]No millaisia ne venäläiset miehet sitten on?[/QUOTE]

Viitsiikö tähän kukaan edes vastata. Tulee aina välillä mieleen tosiaan, kun joku suomalaisia haukkuu, entäpä jos tämän maan miehissä ei olekkaan mitään vikaa kun katselee muunmaalaisten touhua.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpäti;21954118:
Viitsiikö tähän kukaan edes vastata. Tulee aina välillä mieleen tosiaan, kun joku suomalaisia haukkuu, entäpä jos tämän maan miehissä ei olekkaan mitään vikaa kun katselee muunmaalaisten touhua.

Niinno ainakaan mielikuva venäläisistä miehistä ei ole kovin kummoinen... mutta näähän on tälläisiä yleistyksiä mitä ihmismieli haluaa tehdä.

Lapset nykyään päiväkodissä, vkloput ollaan yhdessä, välillä olen jooko iltaisin töissä tai en mee päivää töihin ja vietämme jossain kivoissa paikoissa ajat lasten kans, lapset ei estää pitää yrityksiä tai tehdä työt, päinvastoin se on hyvää ettei heille pakko aina olla liimattua meidän kans

Miksi kivoissa paikoissa?
kuinka usein teette kotona jotain kivaa?
leivotte yhdessä?väritätte tai jotain muuta?
miksi sinun pitää olla menossa koko ajan paikasta toiseen?
ei tosiaan lasten pidä antaa tulla unelmien tielle mutta pitää ne ottaa kuitenkin huomioon.
se voi vanhempana kostautua ja uskon sinun kohdallasi erittäin vakaasti että lapsistasi
tulee samankaltaisia kuin sinusta materian perään oleva ihminen,mikään ei tyydytä vaan aina pitää saada uutta huonekalua juuri tulleiden tilalle.
se kuva sinusta tulee kun purat juttujasi täällä ja tämä aloitus tukee sitä ettei mikään tunnu riittävän sinulle.
jos mies viihtyy työssään niin rupea leikkimään sillä mitä on,kohta ei ole sitäkään!
se on suomessa helppo sanoa soronoo ja korvata työntekijä toisella halvalla!

Jospas teillä on vaan erilainen arvomaailma. Miehesi arvostaa enemmän vapaa-aikaa (jos liksa nousee, nousee useimmiten myös vastuu ja työaika), eikä eteneminen ole tärkeää. Mutta mä ymmärrän kyllä aloitusta ihan hyvin. Jos itse on kunnianhimoinen (joka ei muuten ole sama asia kuin rahanahne) mutta toinen on hieman hälläväliä, voi se aiheuttaa ristiriitoja. Jos miehesi viihtyy työssään, se voi olla myös syy miksei halua vaihtaa.
Onko miehelläsi muuten tavotteita, kunnianhimoa? oletteko puhuneet rahasta? Haluatko että miehesi vain tienaa enemmän, vai muuten menee elämässään eteenpäin?
Jos kyse on ainoastaan rahasta (ja teillä ei ole tiukkaa) miettisin uudelleen ennenkuin antaisin uhkavaatimuksen.

[QUOTE="red";21954250]Jospas teillä on vaan erilainen arvomaailma. Miehesi arvostaa enemmän vapaa-aikaa (jos liksa nousee, nousee useimmiten myös vastuu ja työaika), eikä eteneminen ole tärkeää. Mutta mä ymmärrän kyllä aloitusta ihan hyvin. Jos itse on kunnianhimoinen (joka ei muuten ole sama asia kuin rahanahne) mutta toinen on hieman hälläväliä, voi se aiheuttaa ristiriitoja. Jos miehesi viihtyy työssään, se voi olla myös syy miksei halua vaihtaa.
Onko miehelläsi muuten tavotteita, kunnianhimoa? oletteko puhuneet rahasta? Haluatko että miehesi vain tienaa enemmän, vai muuten menee elämässään eteenpäin?
Jos kyse on ainoastaan rahasta (ja teillä ei ole tiukkaa) miettisin uudelleen ennenkuin antaisin uhkavaatimuksen.[/QUOTE]

Meillä ei ole tiukka rahasta. Haluan että se menee etenpäin elämästä, kun must tuntu se on niin hiitas on ja aina ollut, joskus se kans haaveilee vaikka mistä, mut mielumin se pelaa tietokone pelejä kun tee jotain, me vaan ollaan erilaisia, mä jotain aina jaksan tehdä sekä myös lapsille hauska mun kaa, mut se on enemmän sellainen, miten mä sen edes selitän, rauhallinen, ajatelematon, ei halua tai ei jaksa mitään kauheasti ylimäräistä tehdä, jos ei pakota ei tee mitään, jos pakotan se tekee kun robotti, ei ole oma mielipidettä

Yhteistyössä