[QUOTE="vaimoke";24660940]Ehkä hän haluaa että olisin seksikkäämpi kuin nytten mutta vaikea se on kun on saanut mun itsetunnon niin alas että mun on vaikea sitä toteuttaa, koska ihan sama mihin pukeudun, kotonakin niin en näytä hyvältä tai kauniilta, vaatekaappiakin kun pengon ja sovittelen jotain mikä voisi olla paremman näköinen päällä niin ärsyynnyn ja nakkaan takaisin kaappiin sen, en vain näytä hyvältä missään. Kerran mies totesi mulle kun tulin kaupasta ja hän odotti tytön kans autossa että näytin ihan 40-vuotiaalta juoppo naiselta kun en ollut meikannut ja hiukset oli auki. Se oli todella todella loukkaavaa, olen 22v ja raskaana, en jaksa aina olla laittamassa pakkelia naamaan ja pitämässä hiuksia kiinni.[/QUOTE]
no jos asia on oikeesti näin että miehesi kehtaa sanoa sinua juopoksi, miksi oot hänen kanssaan jos itsekkin tiedostat että se tekee sun itsetunnollesi pahaa?
olet nuori, saman ikäinen kuin minä, miksi haaskaat aikaasi tuollaiseen? oikeesti? mieti tarkkaan myös minkälaisen kuvan se antaa lapsillesi kun isä haukkuu äitiä? tai jos itse et äitinä ole eheä itsetunnoltasi, kuinka voit auttaa lapsiasi kasvattamaan terveen itsetunnon kun et sitä pysty heille peilaamaan? en halua olla ilkeä.. mutta itsekin olen nyt raskaana ja ennen tätä kävin läpi itsetunto-ongelmat, ja nyt olen "terve", en ollt omasta mielestäni valmis äidiksi ennnekuin oma itsetuntoni oli kunnossa, jotta voin näyttää tervettä esimerkkiä lapselle!